+ 0 -
ADA



تاکید استاندار کرمانشاه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران پیش از پایان فصل اجاره


استاندار کرمانشاه گفت: سال گذشته در پرداخت ودیعه مسکن شرایط خوبی را تجربه کردیم و امیدواریم امسال هم با همراهی همه بانکها و دستگاهای مرتبط بتوانیم شرایط خوبی را برای متقاضیان فراهم کنیم تا بتوانند از تسهیلات مسکن در زمان نیاز نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در جلسه بررسی پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد و خانوارهای نیازمند که در استانداری برگزار شد، بر تشکیل پرونده فوری برای متقاضیان دریافت ودیعه مسکن در بانک ها تاکید کرد و افزود: پرونده‌ها از نظر بانکی نباید معطلی داشته باشد و از طرف دیگر هم ضمانت وام ها همیشه مورد گلایه مردم بوده است که امیدواریم با همراهی بانک ها و تسهیل در پرداخت تسهیلات، اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد و بانک ها به صورت جداگانه باید برای دریافت ابلاغ های مورد نیاز پیگیری های لازم را از مرکز داشته باشند، گفت: پرداخت این تسهیلات در مهرماه فایده ای ندارد و همه مبلغ تخصیص داده شده باید تا پایان شهریور به دست مردم برسد.

وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و بیان داشت: بانک ها باید نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند و طبق برنامه ای مشخص روند قابل توجهی برای پرداخت تسهیلات شکل بگیرد و پرونده تسهیلات ودیعه مسکن در بانک‌ها معطل نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هم در این جلسه با بیان اینکه از ۸۱ هزار خانوار تحت حمایت، ۱۵ هزار خانوار مستاجر و ۱۴ هزار خانوار جزو دهک اول تا سوم جامعه هستند گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۴۰۰ زن سرپرست خانوار مستاجر هستند و امروز که در فصل جابجایی قرار داریم روزانه ۱۰۰ نفر به دفاتر کمیته امداد استان مراجعه می کنند و درخواست تسهیلات ودیعه مسکن دارند.



اوقات شرعی
آب و هوا