+ 0 -
ADA

تذکر جدی استاندار کرمانشاه به مدیران بانک های کم‌کار استان؛

تا بیستم اسفند باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم/ این عملکردها اصلا شایسته استان نیست


استاندار کرمانشاه با تذکر جدی به مدیران بانک های کم کار استان برای توجه بیشتر در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره 18 به متقاضیان گفت: تا بیستم اسفند باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در جلسه کمیته بررسی پرداخت تسهیلات استان تاکید کرد: باید تا بیستم اسفند ماه آمار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره 18 یک تفاوت معنادار داشته باشد و تا این مدت باید عملکردی متفاوت از بانک ها ببینیم. 

مقام عالی استان بیان داشت: متاسفانه گاهی در این جلسات یک جدول می آوریم اما حرف دیگری می زنیم از این رو برای خدمت به مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی؛ این گونه روشها در جلسات بعدی پذیرفتنی نخواهد بود.

وی گفت: این گونه عملکردها اصلا شایسته مدیریت های استان نیست و چنین رویه ای پذیرفتنی نخواهد بود و در جلسه بعد آمارها باید همان نکته ای باشد که در آن لحظه وجود دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: سیستم پرداخت ها باید تا بیستم اسفند ماه تغییر کند و ما باید شاهد روال جدید در پرداخت ها باشیم تا در پایان سال بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

وی بیان داشت: اینکه پروندهای متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره 18 به میزان دو برابر به بانک ها ارسال می شود به این جهت است که اگر یک نواقصی در پرونده ای وجود داشت برای تسریع در پرداخت و استفاده از دیگر فرصت های تسهیلات اشتغالزایی بانک ها نباید معطل آن پرونده شوند و باید سریع جایگزین کنند.

در این نشست که وضعیت پرداخت تسهیلات مختلف توسط بانک های استان به مردم و کارآفرینان بررسی و پیگیری شد و استاندار کرمانشاه تذکراتی به بانک های کم کار داد.



اوقات شرعی
آب و هوا