+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

تا آخرین روز کاری برای افزایش سهم اعتبارات ملی استان تلاش می کنیم/ کمک ۲۰ درصدی به مردم کرمانشاه در حوزه درآمدهای مالیاتی


استاندار کرمانشاه گفت: تا آخرین روز کاری برای افزایش سهم اعتبارات ملی استان تلاش می کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی عصر روز یکشنبه ۱۷ تیرماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که باحضور نمایندگان کرمانشاه و پاوه در مجلس، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد؛ با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: انشاالله دکتر پزشکیان رئیس جمهور جدید در مسیر خدمت به مردم و تداوم تعالی کشور عزیزمان موفق باشد.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی، دستگاه‌ها برای اجرایی کردن برنامه های خود باید به دنبال جذب منابع از وزارت خانه های مرتبط باشند.

مدیر ارشد استان ادامه داد: سال گذشته برخی دستگاه‌ها در جذب سهم اعتبارات ملی بسیار موفق ظاهر شده اند که جای تقدیر دارد و امسال هم باید دوباره این تلاش ها را در سطح ملی انجام شود.

وی افزود: سال گذشته با رایزنی‌هایی که صورت گرفت از برخی منابع ملی مانند مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و اربعین سهم بسیار مناسبی برای استان دریافت شد و وزیر میراث فرهنگی هم یک اعتبار هزار میلیاردی برای طرح های گردشگری در حوزه بافت‌های فرسوده استان اختصاص داده است.

 صحرایی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان  این تلاش ها را برای افزایش سهم اعتبارات استان تا آخرین روز کاری همچنان ادامه خواهد داد.

وی گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفت افزایش درآمدهای مالیاتی استان کرمانشاه به میزان ۵۶ درصد مصوب شد در حالیکه این میزان افزایش در کشور ۷۶ درصد است.

استاندار عنوان کرد: این فرصت وجود دارد که از محل مولدسازی منابع اعتباری جدید دیگری برای دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش و نوسازی مدارس فراهم شود‌.

وی همچنین تاکید کرد: تخصیص اعتبارات هزينه‌ای میان دستگاه‌ها باید در یک چهارچوب کارشناسی و بدون جانبداری از دستگاه خاصی باشد.

در این نشست اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان کرمانشاه میان دستگاه‌های مختلف توزیع شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا