+ 0 -
ADA



برگزاری دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان در سالجاری


دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان در سالجاری به ریاست علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان و اعضاء در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در ابتدا مدیر کل پدافند غیر عامل استان، گزارش کاملی از عملکرد پدافند غیر عامل در چهار ماهه اول سال 1403 ارائه کرد و بر اساس دستور کار جلسه از رئیس کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی و دبیر کارگروه زیستی خواست گزارشی از عملکرد کارگرو های خود در سالجاری را ارائه نماید.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس کار گروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان ضمن ارائه گزارش کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی، درخواست اختصاص اعتبار ویژه به این اداره کل با توجه به جایگاه مهم در امر امور فرهنگی و آموزشی داشت.

سپس دبیر کارگروه زیستی در خصوص بیماری تب دنگی و نحوه انتقال آن توسط پشه آئدس، راه های پیشگیری و همچنین راه درمان آن نیز  مطالبی ارائه کرد و گفت این بیماری تاکنون در استان مشاهده نگردیده است.

در ادامه جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از روسای کارگروه های تخصصی پدافند غیر عامل خواست اقدامات صورت گرفته در این حوزه و در راستای پدافند غیر عامل باشد.

وی تاکید کرد: بحث آموزش و فرهنگ سازی باید به صورت پایه ای و در سطح مدارس انجام شود و از کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل خواست در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی همچنین از واحد بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی خواست نظارت دقیقی بر موکب های واقع در مسیر جهت پیشگیری ازشیوع احتمالی بیماری تب دنگی و انتقال آن توسط پشه آئدس در ایام اربعین حسینی داشته باشد.



اوقات شرعی
آب و هوا