+ 0 -
ADA

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

برای «جهش تولید» باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: به منظور ایجاد «جهش تولید»، به جای اجرای پروژه‌های خرد باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه و به نقل از ایرنا؛ مهرداد سالاری روز شنبه در نخستین نشست ستاد جهش تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: جهش به معنی پیشرفت سریع و یکباره است از این رو باید تمام توان خود را در این زمینه به کار گیریم.
وی با تاکید بر اینکه نتیجه گیری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید پروژه هایی را تعریف کنیم که بتوانند در سال ۹۹ منجر به جهش تولید شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اعتبار دولتی زیادی برای جهش اقتصادی نداریم از این رو باید موانع پیش روی سرمایه گذاری را برطرف کنیم تا جهش تولید با کمک مردم ایجاد شود.
سالاری یادآور شد: اگر بتوانیم‌ زیرساخت های تولید و صادرات را فراهم‌کنیم بدون شک منجر به جهش اقتصادی در استان کرمانشاه می‌شود.
وی تاکید کرد: در سال ۹۹ نمی توانیم اعتبارات را خرد کنیم زیرا باید به پروژه های کلان و زیرساختی بپردازیم تا راه برای جهش تولید فراهم شود.
معاون هماهنگی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید برنامه های سال گذشته را پیگیری کنیم، افزود: از سال گذشته به دنبال ایجاد ۶ هزار واحد تولیدی بودیم که این پروژه‌ها امسال نیز می تواند منجر به جهش تولید شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نیز در این نشست گفت: پروژه هایی که سازمان آب منطقه ای کرمانشاه برای جهش تولید معرفی کرده است کمترین وابستگی را به دولت دارند.
بهرام درویشی افزود: ۴۲ میلیون متر مکعب آب صنعت بدون استفاده پشت سدهای استان داریم که می توانیم از آن برای رسیدن به تولید بیشتر استفاده کنیم.
وی یادآور شد: همچنین این آمادگی را داریم که در صورت تامین اعتبار و تکمیل شبکه های آب رسانی زمینه را برای رونق بیشتر کشاورزی و تولید این محصولات فراهم کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا