+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در دیدار دستیاران مردمی سازی غرب کشور:

بدنبال تقویت حضور مردم در عرصه های تصمیم‌گیری و تصمیم سازی هستیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردمی سازی در نظام اسلامی تعارفی نیست بلکه کاملا واقعی است گفت: تلاش ما بر این بوده که حضور مردم در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی و مراقبت و نظارت و حضور در میدان تقویت شود.

 

 

محمدطیب صحرایی روز جمعه در نشست دستیاران مردمی سازی فرمانداران استان های غرب کشور در کرمانشاه از مردمی سازی در نظام اسلامی به عنوان یک دغدغه بنیادین یاد کرد و اظهار کرد: نظام اسلامی مبتنی بر اراده مردم شکل می گیرد از اینرو ما باید این دغدغه را بطور مرتب بروز رسانی کنیم و مراقب باشیم انقلاب برای مردم و با مردم تعریف شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردمی سازی در نظام اسلامی تعارفی نیست بلکه کاملا واقعی است گفت: بعداز فهم اعتقادی و فکری به تولید ترجمه های واقعی و اجرایی در این حوزه برسیم.

وی افزود: مردمی سازی یک شگرد تاکتیکی نیست بلکه مبنای قرآنی دارد و قرار است درگاهی برای ایده های میانبر و مردمی شده در فضای امروزی کشور ایجاد کند از اینرو باید روز به روز پرنگ تر شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز تلاش بر این بوده که حضور مردم در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی و مراقبت و نظارت و حضور در میدان تقویت شود.



اوقات شرعی
آب و هوا