+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در دیدار دانش آموزان نخبه:

بدخواهان ملت، به دنبال دروغ پردازی برای تطهیر پهلوی هستند/ آگاهی از تاریخ معاصر برای نسل جدید ضروری است


استاندار کرمانشاه آگاهی از تاریخ معاصر را برای نسل جدید ضروری دانست و گفت: بدخواهان ملت با هدف تضعیف انقلاب اسلامی، به دنبال دروغ پردازی برای تطهیر پهلوی و تصویرسازی پوشالی و خیالی از آن دوران هستند اما اسناد تاریخی نشانگر افول ایران در رژیم گذشته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان نخبه استان گفت: برتری‌خواهی و برتری‌جویی یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزی و دانشگاهی است که در عرصه‌هایی مانند کنکور خود را نشان می‌دهد.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: دستیابی به پیشرفت نیازمند تلاش و مرارت است و اگر خواهان برتری هستیم، باید تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:  ایران در طول تاریخ همیشه به عنوان یک قدرت درجه اول در دنیا مطرح بوده است و بسیاری از دانشمندان دوران شکوه تمدن اسلامی، ایرانی بوده اند.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: متاسفانه در یک دورانی به بعد یک غفلت و تباهی اتفاق افتاد  و در ۲۰۰ سال اخیر مملکت به دست شاهان ناتوان قاجار و یا افراد مفلوک و دست نشانده‌ای مثل پهلوی‌ها افتاد و اقتدار ایران را بر باد دادند.

استاندار کرمانشاه آگاهی از تاریخ معاصر را برای نسل جدید ضروری دانست و گفت: دشمنان به دنبال دروغ پردازی برای تطهیر پهلوی و تصویرسازی پوشالی و خیالی از آن دوران هستند اما اسناد تاریخی نشانگر افول ایران در ایران دوران است.

صحرایی تاکید کرد: برای فهم این دروغ پردازی ها کافی است به مطالعه اسناد لانه جاسوسی و خاطرات کسانی مانند علم، فردوست و سفیران وقت آمریکا بپردازیم.

وی ادامه داد: روزگاری در این کشور برای چند مستشار انگلیسی رادیوی اختصاصی راه اندازی می‌شد ولی امروز به برکت انقلاب کشتی‌هایی که از تنگه هرمز می گذرند باید خود را به فارسی معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: به استناد اسناد لانه جاسوسی حدود۴۰ هزار مستشار در ایران دوران پهلوی حضور داشته اند که در واقع گرداننده اصلی مملکت آن ها بوده اند و رجال پهلوی از اوامر آن ها پیروی می‌کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار انقلاب در استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نعمت گاز تا نقطه صفر مرزی رفته است و به زودی آخرین شهر مرزی استان هم از نعمت گاز بهره مند می شود‌.

وی افزود: همچنین به زودی بیمارستان بهارستان به عنوان بزرگترین و مجهزترین بیمارستان درمان سرطان کشور در بخش دولتی افتتاح می شود.

صحرایی عنوان کرد: سامانه گرمسیری با عنايت رهبر معظم انقلاب در استان اجرا شده درآمد مردم مرزنشین استان از راه کشاورزی به ۵ برابر افزایش یافته است.

وی با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی ها گفت: بعضی‌ها در کنار جنگل ایستاده‌اند و با وقاحت می‌گویند درختان نمی‌گذارند ما جنگل را ببینیم. آن ها چشم ندارند که فتح قله ها را ببیند.



اوقات شرعی
آب و هوا