+ 0 -
ADA

مديركل دفتر امور سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري در نشست بخشداران عنوان كرد:

بخشداران از دستآوردهاي دولت در منطقه به خوبي دفاع كنند

مديركل دفتر امور سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري گفت: بخشداران از دستآوردهاي دولت در منطقه به خوبي دفاع كنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی مدير كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري در نشست بخشداران عنوان كرد: با توجه به انتصابات جديدي كه در حوزه بخشداران صورت گرفته است، درصدد برگزاري دوره هاي آموزشي هستيم و در صورتيكه ضرورت آگاهي از برخي مطالب احساس مي شود، پيشنهاد داده شود تا نسبت به برگزاري دوره هاي لازم، اقدام كنيم.

وی افزود: مديريت مسائل در بخشداری ها باید به گونه اي باشد كه افراد لزومی به مراجعه به سطوح ديگر نظير فرمانداري و به ويژه استانداري نداشته باشند .

این مدیر ستادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تعامل با گروه هاي اجتماعي و به ويژه افراد صاحب نفوذ در منطقه كه مي تواند در تقويت ارتباط دولت با جامعه موثر واقع شود، در دستور كار قرار گيرد.

سلیمانی ادامه داد: بخشداران به عنوان مسئولاني كه نزديك ترين ارتباط را با بدنه اجتماعي شهرستان دارند، مي بايست بامهارت بالاتري، ارتباط صميمانه با مردم برقرار نمايند و با درك صحيح از نيازهاي واقعي مردم، تلاش بيشتري در جهت تحقق اين نيازها از خود نشان دهند.

مدير كل دفتر امور سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري عنوان كرد: بخشداران تمركز جدي بر توسعه روستايي داشته باشند و از فرصت تسهيلات روستايي و عشايري نهايت بهره را ببرند. همچنين ضمن تعامل سازنده، بر دهياري ها و اعتبارات دهياري ها نظارت دقيق و جدي داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و مراجعه مسافرین و گردشگران به مناطق روستایی، نسبت به زیبا سازی محیط روستاها  اهتمام لازم صورت گيرد.

این مدیر ستادی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: نظارت بر اخذ مالیات از واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و همچنین حریم و محدوده روستاها بر اساس دستور العمل ها و قوانین موجود صورت گيرد.

وی اظهار داشت: موضوع اعتماد مردم به نظام و دولت را در دستور کار باشد و تمام کارهای مثبت و موثری که در کشور صورت می‌گیرد باید به اطلاع مردم برسد. بر همين اساس با توجه به اينكه در ايام مبارك دهه فجر قرار داريم، دقت شود در سخنراني ها و ... خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به منطقه به خوبي تبيين شود و از دستاوردهاي دولت در منطقه به خوبي دفاع گردد.

سلیمانی خاطرنشان نمود: پيش از اينكه پروژه اي در دستور كار قرار گيرد، هماهنگي لازم با فرمانداري و دفاترذيربط در استانداري بعمل آيد تا اولا از توجيه اقتصادي طرح اطمينان حاصل شود و ثانياً از ايجاد هزينه هاي معنوي ناشي از عدم تحقق وعده ها جلوگيري به عمل آيد.

وی اظهار داشت: در بحث جابجايي، ادغام و تفكيك روستاها قبل از هراقدامي از طريق تقسيمات كشوري اقدام گردد.

 مدير كل دفتر امور سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري عنوان كرد: فرمانداران و بخشداران به ادارات ذيربط (برق، مخابرات، آب) گوشزد نمايند كه ارائه خدمات به روستاهاي فاقد كد روستايي منع قانوني ندارد و مي توانند به اين مناطق خدمات رساني صورت گيرد.

وی بیان کرد:  بخشداران از طرح موضوعاتی هم چون الحاق و انتزاع و ارتقاء سطوح تقسمات کشوری در سال منتهی به انتخابات جداً پرهیز نمایند.

سلیمانی تاکید کرد: ضرورت دارد بر ساخت و ساز در روستاها و حریم روستاها نظارت دقیق صورت گيرد و از هر گونه ساخت و ساز خودسرانه و خارج از قوانین و دستور العمل های موجود ممانعت گردد.

وی عنوان کرد: اسكان بخشداران در محل ماموريت و پرهيز از ترددهاي روزانه یک ضرورت کاری است که باید مورد تاكيد قرار گيرد.



اوقات شرعی
آب و هوا