+ 0 -
ADA

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری:

بانوان همواره در عرصه هاي مختلف پشتيبان انقلاب اسلامي بوده اند

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گفت: بانوان همواره در عرصه هاي مختلف پشتيبان انقلاب اسلامي بوده اند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛  سعیده فهیم در كارگروه زنان ويژه ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كه با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، با اشاره به نقش پررنگ و موثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: ستاد بانوان استان برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای دارد.

وي اظهار داشت: زنان پیش از انقلاب اسلامی دوشادوش مردان حرکت می کردند و در دوران جنگ تحمیلی نیز با فرستادن فرزندان و همسرانشان در جبهه ها و مشارکت در تهیه تدارکات جبهه نقش ارزنده ای داشته اند و همواره پشتیبان انقلاب در این 40 سال بوده اند.

فهيم در ادامه یکی از برنامه های 40 سالگی انقلاب را معرفی مادران نمونه عنوان كرد و گفت: این همایش ابتدا در استان و سپس با معرفی 15 مادر نمونه انقلاب در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی برای زنان به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات مختلف، از جمله در بخش های فرهنگی مانند کتابخوانی، مسابقات هنری و ورزشی بین بانوان استان برگزار می شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری یکی دیگر از برنامه های ستاد امور بانوان استان را رسیدگی به معیشت و رونق کسب و کار زنان سرپرست خانوار بيان کرد و اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه های مختلف از عرضه کالاها و تولیدات دست ساز زنان سرپرست، برگزاری کلاس های آموزشی کارآفرینی و اقتصادی اقدام می شود.

وي در ادامه جمع آوری بانک اطلاعات مربوط به امور بانوان را در بخش های مختلف از دیگر برنامه های سال جاری استان دانست و گفت: پس از جمع آوری این اطلاعات تصمیم گیری برای برطرف کردن مشکلات زنان استان آسان تر خواهد شد.

فهیم یکی دیگر از برنامه های سال جاری را برگزاری همایش"نجات کودکان"عنوان کرد و گفت: در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های آموزشی مختلفی در استان برگزار می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا