+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در شورای مسکن:

ایجاد فضاهای خدماتی، مذهبی و آموزشی در پروژه‌های مسکن یک ضرورت قانونی است


استاندار کرمانشاه گفت: یک پروژه در حوزه مسکن زمانی به پایان می رسد که علاوه بر واحدهای مسکونی، فضاهای خدماتی و عمومی هم به اتمام رسیده باشند‌ و این یک ضرورت قانونی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب  صحرایی روز شنبه در نشست شورای عالی مسکن عنوان کرد: فضاهای فرهنگی، تفریحی، خدماتی مورد نیاز مجموعه‌های بزرگ مسکونی باید پیش از آغاز پروژه به شکل مناسبی جانمایی شوند.

وی افزود: یک پروژه در حوزه مسکن زمانی به پایان می رسد که علاوه بر واحدهای مسکونی، فضاهای خدماتی و عمومی هم به اتمام رسیده باشند‌.

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی پروژه‌های مسکن در حین اجرا کاستی های آن‌ها در زمینه فضاهای فرهنگی، مذهبی و خدماتی و آموزشی مشخص می شود و در آن مرحله هم ایجاد این فضاها به سادگی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه شورای مسکن استان همه دستگاه‌های اداری موظفند در مرحله طراحی پروژه‌های مسکونی، لحاظ شدن فضاهای خدماتی، عمومی، آموزشی و مذهبی مرتبط با دستگاه‌های خود را به دقت پیگیری کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: اگر در زمینه ایجاد این فضاهای خدماتی و عمومی در پروژه‌ای تعللی صورت گرفت، دستگاه مربوطه موظف است سریعا این موضوع را به شورای مسکن اعلام کند.

در این نشست گزارشی از آخرین ارزیابی عملکرد استان‌ در سطح ملی در طرح نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

همچنین گزارشی از عرضه بسته‌های تشویقی بافت های فرسوده ارائه شد.



اوقات شرعی
آب و هوا