+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در ديدار با «الحاج اس سي» دبير كل فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر ضمن قدرداني از ابراز همدردي وي با مردم زلزله زده كرمانشاه :

امداد و نجات صورت گرفته در زلزله کرمانشاه بی نظیر بود

استاندار كرمانشاه گفت: امداد و نجات صورت گرفته در زلزله کرمانشاه بی نظیر بود و  هلال احمر، مرکز اورژانس و هوانیروز در عملیات مشترک امداد و نجات عملکردی عالی داشتند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در ديدار با «الحاج اس سي» دبير كل فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر ضمن قدرداني از ابراز همدردي وي با مردم زلزله زده كرمانشاه اظهار داشت: پس از یک هفته اسکان اضطراری آسیب دیدگان به شکل مناسب تامین شد و طی دوماه آینده اسکان‌موقت نیز به پایان خواهد رسید.

وي گفت: همزمان با اسکان موقت، اسکان دائم را شروع کرده ایم و‌ طی برنامه ریزی انجام شده، سی هزار واحد مسکونی برای آسیب دیدگان خواهیم ساخت.

استاندار كرمانشاه بيان داشت:  زلزله کرمانشاه، یک رخداد وحدت آفرین بود و کار بی نظیر مردم در کمکرسانی، در تاریخ زلزله ها، بی‌سابقه بوده است و مردم از این امتحان الهی با نمره بسیار عالی قبول و سربلند شدند.

 وي تصريح كرد: حضور تمامی مقامات عالیرتبه کشور در میان زلزله زدگان باعث دلگرمی مردم آسیب دیده شد که نقطه عطف آن حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم بود و دولت با تمام توان به خدمترسانی به زلزله زدگان اهتمام داشته است.

دقت عمل و نظر استاندار کرمانشاه در ارایه آمارهای مختلف زلزله ستودنی است

همچنين در اين نشست «الحاج اس سي» دبير كل فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر نيز گفت: دقت عمل و نظر استاندار کرمانشاه در ارایه آمارهای مختلف زلزله و حضور در میدان ستودنی است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا