+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

اعتبارات طرح ساماندهی معتادان متجاهر با پیگیری مستمر سه برابر شد/ یک مرکز ماده ۱۶ جدید برای ساماندهی معتادان خیابانی راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اعتبارات طرح ساماندهی معتادین متجاهر با پیگیری های مستمر مجموعه مدیریت استان در سال گذشته با سه برابر رشد همراه بود و استانداری با اجرای این طرح ویژه تلاش دارد که معتادین متجاهر، بهبود پیدا کنند و ضمن کمک به چرخه اقتصاد و تولید، خودشان هم به چرخه زندگی برگردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ علی شعبانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان از رشد سه برابری اعتبارات برای اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر در استان و راهبردهای اتخاذ شده برای مبارزه قاطع تر با پدیده شوم مصرف مواد مخدر در استان خبر داد.

وی رشد اعتبار اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر را نتیجه هم افزایی،  رایزنی ها، پیگیری ها و مذاکرات گسترده مدیریت ارشد و متولیان ذیربط با مرکز عنوان کرد و ادامه داد: با این اقدامات تلاش کردیم که انتظارت مردم شریف استان در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر و همچنین کنترل مواد مخدر را محقق سازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه فضای کاری گسترده ای برای ساماندهی متعادین متجاهر در استان وجود دارد، از ایجاد یک کمپ ماده 16 در کرمانشاه با مسئولیت شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: تمرکز اداره بهزیستی استان با مرکز صیانت در کنگاور خواهد بود که این مرکز حلقه مکمل و تکمیل کننده فرآیند ساماندهی خواهد بود و در کنار این، تصمیم گرفتیم که یک کمپ ماده 16 نیز در کرمانشاه با مدیریت شهرداری کرمانشاه ایجاد شود.

وی بیان داشت: در مراکز ماده 16 اقدامات سم زدایی و درمان انجام می شود و بعد از آن افراد برای حرفه آموزی، مهارت افزایی و توانمند سازی به مرکز توانمندسازی در کنگاور منتقل می شوند و تلاش داریم تا این افراد ضمن کمک به چرخه اقتصاد و تولید، خودشان هم به چرخه زندگی برگردند.

شعبانی اظهار داشت: در کنار طرح ساماندهی متعادان متجاهر، اقدامات گسترده ای برای کنترل مصرف مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان در استان در حال انجام است و امیدواریم با این اقدامات شاهد فضای بهتر و آرامتری برای هم استانی ها باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا