+ 0 -
ADA



اعتبارات آموزش و پرورش کرمانشاه ۱۰ برابر شده است/ احداث خوابگاه دانشجو معلمان استان تا دو ماه آینده


استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات اختصاص داده شده به دستگاه تعلیم و تربیت استان در دولت شهید رئیسی ۱۰ برابر شده که این نشان از توجه ویژه دولت آیت الله رئیسی به نظام تعلیم و تربیت دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، روز شنبه ۲ خردادماه در آیین بهره‌برداری از مدرسه اوتیسم زنده یاد احمد باباخانی که با حضور دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش در محله دولت آباد کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: ساخت این مدرسه با نیت خدمت رسانی به این قشر از بیماران، یک کار بسیار خوب و ارزشمند است که با همت یک انسان خیر از همین استان، صورت گرفته است.

وی افزود: آینده کشور ما مبتنی بر آن چیزی است که نسل امروز با نیت های خداپسندانه‌اش انجام می‌‌دهد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده به دستگاه تعلیم و تربیت استان در دولت شهید رئیسی ۱۰ برابر شده که این نشان از توجه ویژه دولت آیت الله رئیسی به نظام تعلیم و تربیت دارد.

وی یادآور شد: این امر نشاند دهنده توجه و تمرکز ویژه مدیریت ارشد استان به نظام تربیتی و دغدغه‌ی ارتقای آن است.

صحرایی به روند رو به رشد کشور و استان کرمانشاه در زمینه تربیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: در کنار این کارها باید معلم های عزیز هم مور توجه ویژه قرار گیرند و به دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها هم توجه شود.

وی به احیای یک طرح احداث یک خوابگاه دانشجویی در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: طرح احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۳۶۰ نفر مدت ها راکد باقی مانده بود و به همت این دولت تا دو ماه آینده و در همین تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارشد استان با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات تاکید کرد: در آستانه یک انتخاب بزرگ و سرنوشت ساز هستیم و امیدواریم با یک انتخاب آگاهانه شاهد تداوم راه سعادت بخش شهید رئیسی باشیم.

 تعداد ۱۳ طرح آموزشی و ورزشی  با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع از جمله افتتاح سه زمین چمن مصنوعی و نیز کلنگ زنی مدرسه خیر ساز ۱۵ کلاسه «حشمت الله عیوضی» در منطقه یک حاشیه نشین از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در استان کرمانشاه بود.

در  ادامه طرح‌های شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۷ ماه گذشته تاکنون ۲۶۷۳ فضای ورزشی در مدارس کشور ایجاد شده که ۵۱ فضای آن در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.



اوقات شرعی
آب و هوا