+ 0 -
ADA

سوخت سبز کرمانشاه در آستانه افتتاح؛

اشتغالزایی برای بیش از ۲۵۰ کرمانشاهی


زیست پالایشگاه بیواتانول کرمانشاه به عنوان بزرگترین واحد تولید سوخت سبز در کشورهای منطقه و نخستین زیست پالایشگاه تولید بیواتانول سوختی کشور که با حمایت دولت سیزدهم و تلاش استاندار کرمانشاه از طریق بازار سرمایه به عنوان اولین شرکت پروژه کشور به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی شد، اکنون روند تکمیل نهایی خود را به سرعت سپری کرده و بزودی وارد فاز اجرایی شده و کار خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ زیست پالایشگاه بیواتانول کرمانشاه به عنوان بزرگترین واحد تولید سوخت سبز در کشورهای منطقه و نخستین زیست پالایشگاه تولید بیواتانول سوختی کشور که با حمایت دولت سیزدهم و تلاش استاندار کرمانشاه از طریق بازار سرمایه به عنوان اولین شرکت پروژه کشور به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی شد، اکنون روند تکمیل نهایی خود را به سرعت سپری کرده و بزودی وارد فاز اجرایی شده و کار خود را آغاز می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه روز شنبه با حضور در سایت زیست پالایشگاه بیواتانول کرمانشاه از روند تکمیل این پروژه بازدید کرد.

در جریان این بازدید معاون نوسازی و اجرای طرح های صنعتی ایدرو، مدیرکل صمت استان کرمانشاه، مدیر عامل بیواتانول کرمانشاه و مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه نیز حضور داشتند.



اوقات شرعی
آب و هوا