+ 0 -
ADA

دیدار استاندار کرمانشاه با نخست وزیر و رئیس اقلیم کردستان عراق؛

استقبال اقلیم از پیشنهادات کرمانشاه


استانداران کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان با مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و نیچیروان بارزانی، رئیس اقليم دیدار و پیرامون ارتقای روابط دو جانبه گفت وگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ این دیدارها که در پایتخت سیاسی(اربیل) اقلیم و با هدف تقویت روابط اقتصادی و فرهنگی برگزار شد، وزیر امور داخلی و استانداران اقلیم کردستان عراق و سرکنسول های ایران در سلیمانیه و اربیل هم حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه در این دو دیدار مهمترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های مرزی، کشاورزی، پزشکی، گردشگری، صنعتی و... را مطرح و پیشنهادهایی برای افزایش همکاری‌ها و منتفع شدن مردم دو طرف ارائه کرد که با استقبال نخست وزیر و رئیس اقلیم همراه شد.

دکتر صحرایی روز چهارشنبه در راس هیاتی از مقامات استانی و با هدف شرکت در دومین نشست استانداران هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق به این کشور سفر کرده است.

دکتر صحرایی و هیات همراه تاکنون دیدارها و نشست های مختلفی با مقامات و استانداران اقلیم کردستان عراق داشته و مهم‌ترین مسائل دو جانبه را بررسی و گره گشایی کرده اند.

در این سفر معاون اقتصادی استانداری، دستیار استاندار در امور عراق، مدیران کل امنیتی-انتظامی استانداری، گمرکات، جهاد کشاورزی، راهداری و میراث فرهنگی هم استاندار را همراهی می کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا