+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

از حضور سرمایه گذاران در قطعه دوم گرمسیری استقبال می کنیم


در راستای سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در قطعه دوم گرمسیری جهت احداث باغات گردو و نخلستان در شهرستان قصرشیرین جلسه بررسی شرایط واگذاری و رفع تعهدات این هلدینگ برای شروع به کار در این منطقه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این جلسه مقرر شد هلدینگ ماهان تعهدات خود را مربوط به واگذاری زمین از جمله تحقیق و تفحص منطقه بمنظور مین روبی و بررسی آثار فرهنگی، تاریخی و همچنین پرداخت حقوق عرفی بهره برداران این منطقه را در مدت زمان مشخص انجام دهد و سپس اراضی مورد نظر واگذار شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در این نشست با اشاره به ظرفیت های ارزنده سامانه گرمسیری خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در این منطقه نقطه آغازی برای ورود سرمایه گذاران است و ما در استان کرمانشاه از حضور تعاونی ها و سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاران بومی استقبال میکینم.

سامانه گرمسیری به عنوان بزرگترین طرح توسعه منابع آب و خاک تاریخ کشور است که به منظور مدیریت آب‌های سطحی و تامین آب شرب و کشاورزی و عمران و آبادانی فرصتی برای پیشرفت و توسعه ی مناطق مرزی غرب کرمانشاه را فراهم ساخته است.



اوقات شرعی
آب و هوا