+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

اجرای پروژه فیبرنوری در استان یک رویداد افتخارآمیز است/ زیرساخت های اشتغال مولد و مفید در استان فراهم شده است


استاندار کرمانشاه اجرای پروژه فیبرنوری در سطح کشور و استان را یک دستاورد افتخار آمیز توصیف کرد و گفت: ما برای ایجاد اشتغال مولد، مفید و ماندگار نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب هستیم و به همت دولت سیزدهم این زیرساخت ها اکنون فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی عصر روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر کرمانشاه، شبکه ارتباطات روستایی usd و  افتتاح هفدهمین سایت 5G استان کرمانشاه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد؛ عنوان کرد: آنچه در حوزه ارتباطات کشور و استان کرمانشاه رخ داده است یک انقلاب و تحول بی نظیر و یک خدمت ماندگار است که این موفقیت حاصل حمایت های ويژه دکتر رئیسی، رئیس جمهور شهید و دکتر زارع پور به عنوان فرزند شایسته کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه افزود: روزی که هیات دولت این مسئولیت را به بنده محول کرد، شهید رئیسی بر ایجاد اشتغال در استان به شکل ویژه تاکید داشتند.

وی اجرای پروژه فیبرنوری در سطح کشور و استان را یک اتفاق افتخار آمیز توصیف کرد و گفت: ما برای ایجاد اشتغال مولد، مفید و ماندگار نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب هستیم و به همت دولت سیزدهم و خدمت صادقانه‌ مدیران جهادی و پرتلاش آن در استان کرمانشاه این زیرساخت ها در حوزه های جاده و بزرگراهی، آب و برق، انرژی و فرهنگی و آموزشی شکل گرفته و شرایط را برای ایجاد اشتعال ماندگار فراهم است.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش بودجه عمرانی سالانه استان را ۴ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌ها، تلاش ها و نیازسنجی هایی که صورت گرفت، دو هفته قبل ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن کرمانشاه به خسروی مصوب شد که حدود ۷ برابر بودجه عمرانی استان است.

وی گفت: امروز این زیرساخت‌های ارتباطی در ایران اسلامی فراهم شده است و می توان از آن برای ارتباط عالمانه و مبتنی بر نیاز و خواست کشور برای ارتباط با دنیا استفاده کنیم.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: در بازدید میدانی که در سطح شهر داشتیم مشاهده شد که سرعت دسترسی به اینترنت پایدار، بیش از ۷۰ تا ۹۰ برابر شده است که بستر مناسبی برای اشتغال و استفاده های  علمی، فرهنگی، هنری و.... محسوب می‌شود.



اوقات شرعی
آب و هوا