+ 0 -
ADA



اتحاد و همدلی رمز کلید توسعه کشور است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: تنها راه پیشرفت و توسعه کشور اتحاد و همدلی حول محور ولایت مطلقه فقیه است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ کرم محمدی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با تبریک ایام الله دهه فجر، نظام جمهوری اسلامی را نظام ارزش ها دانست و افزود: اولین ارزش این نظام و انقلاب بر هم زدن معادله میان حاکمان و مردم بوده است.

وی بیان کرد: در نظام شاهنشاهی، شاه را خدایگان و سایه خدا بر زمین می دانستند ولی امام راحل (ره) با تغییر این گفتمان فرمود ما برای خدمت به مردم آمده ایم و خود را خدمتگزار مردم نامید، مردمی که امام آن ها را برتر از امت زمان رسول الله(ص) دانست.

وي ادامه داد: ارزش دیگر این نظام تکیه بر آراء ملت بوده است و بر همین اساس بود که حضرت امام در بدو ورود به ایران بر تعیین دولت به پشتوانه ملت تاکید کرد و مردم نیز با رای 98.2 درصدی به جمهوری اسلامی بر گفتمان مردمسالاری امام صحه گذاشتند.

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری در ادامه افزود: دشمنان نمی خواهند که راه عزت و سرافرازی کشور در امنیت و آرامش طی شود و حضور مردم در صحنه های مختلف بعد از انقلاب باعث شده که تیرهای دشمنان داخلی و خارجی نظام به سنگ بخورد.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت جهادی و روحیه رزمندگی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، حضور ایشان در راس سیستم اجرایی استان را فرصتی مناسب برای کرمانشاه دانست و خدمات دولت در بخش های مختلف از جمله گازرسانی به روستاها، توسعه کشاورزی و بیمه روستایی را چشمگیر خواند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: مردم ایران در 22 بهمن باشکوه تر از سال های گذشته حضور خواهند یافت تا معاندان نظام بدانند که هیچ ایرانی با غیرتی فرش قرمز برای آن ها پهن نخواهند کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا