+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

آمار مدارس نیاز به نوسازی و بازسازی استان قابل تامل است


استاندار کرمانشاه گفت: در استان آمار مدارسی که نیاز نوسازی و بازسازی دارند با توجه به اینکه استان ضعیف‌تر از ما نیز وجود دارد اما قابل تامل است و نیاز به تلاش دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در آستانه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: امیداوریم بتوانیم تعدادی از مدارس را برای دور دوم سفر ریاست جمهوری برای افتتاح آماده کنیم که بتوانیم قول‌هایی برای استان از ریاست محترم جمهوری بگیریم.

وی افزود: توان خیریه در استان وجود دارد و حتی با مبالغ کم نیز می‌توان این کار را انجام داد. باید راهکاری بیندیشیم که به مردم بفهمانیم با مبالغ کم هم می‌توان در ساخت مدرسه شرکت کرد و این موضوع را باید به گوش مردم رساند.

در این دیدار که مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان هم حضور داشتند، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه از نیکوکاری و تلاش های خیرخواهانه مجمع خیرین و حاج غلامحسین افتخاری رئیس این مجمع تجلیل کرد.

خیرین مدرسه‌ساز از سال ۹۶ تاکنون مشارکت در اجرای ۵۲۹ پروژه با اعتبار بیش از سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال را تعهد و تفاهم نامه آن را منعقد کرده‌اند و هر روز هم به این کارهای خیر خود می‌افزایند.



اوقات شرعی
آب و هوا