+ 0 -
ADA

معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار استاندار کرمانشاه خبر داد:

آماده هرگونه همکاری برای پیشبرد پروژه های راه و مسکن در کرمانشاه هستیم


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی که در مسیر اربعین قرار دارد، ویترین کشور است و باید ویژه‌تر دیده شود، گفت: آماده هرگونه همکاری برای پیشبرد پروژه های راه و مسکن در کرمانشاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛دکتر محمدعلی زهره‌ای، امروز  چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: تا پایان مرداد سال آینده که پایان دولت سیزدهم بود و با شهادت آیت الله رییسی زودتر رقم خورد، ما به تعهدات خود یعنی ساخت چهار میلیون واحد عمل کرده و ساخت وساز این چهار میلیون واحد با پیشرفت های مختلف در کشور آغاز می شود.

زهره‌ای با بیان اینکه در این طرح دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی درگیرند، گفت: موفقیت این طرح جای تقدیر از تمامی دستگاه های مربوطه، شبکه بانکی، استانداران، فرمانداران و ... دارد و امیدواریم همکاری ها بیشتر شده و این طرح با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی افزود: در حوزه حمل‌ونقل هم اقدامات خوبی در سطح کشور در بحث کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب در حال انجام است که امیدواریم با همکاری مسئولین کشور کار با سرعت بیشتری پیش رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه برخی استان ها ویترین کشور هستند، گفت: کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی که در مسیر اربعین قرار دارد یکی از این استانهاست و باید ویژه‌تر دیده شود و آماده هرگونه همکاری برای پیشبرد پروژه های راه و مسکن در این استان هستیم و انتظار همکاری بیشتر از مسئولین استان را نیز داریم.



اوقات شرعی
آب و هوا