+ 0 -
ADA



آغاز عمليات اجرايي 1000 واحد مسكوني در طرح اقدام ملي/ ارتش در همه بحران ها كنار مردم بوده است


استاندار كرمانشاه در مراسم آغاز عمليات اجرايي 1000 واحد مسكوني ارتش در قالب طرح اقدام ملي گفت: اين طرح فرصت مناسبی برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی در کرمانشاه است و شرایط مطلوبی نيز برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در طرح اقدام ملی مسکن دیده شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در مراسم بهره بهرداري ۴۰۰ واحد مسکونی و آغاز عمليات اجرايي 1000 واحد مسكوني در قالب طرح اقدام ملی مسکن شهرک پردیس کرمانشاه که با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر آریانفر ارشد نظامی غرب کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: اگر در بحران‌های سیل، زلزله و کرونا همراهی ارتش نبود الان کشور می‌بایست هزینه‌های بسیار سنگین تری را می پرداخت.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در بحران کرونا، ارتش در زمینه ضدعفونی معابر، ارائه خدمات پزشکی و تامین تخت مورد نیاز برای بیماران سنگ تمام گذاشت. 

مهندس بازوند افزود: افتتاح این پروژه ۴۰۰ واحدی در آستانه عید غدیر یک هدیه ارزشمند به عزیزان ارتشی است و آرامش خانواده های این عزیزان و دعای خیر آنان را در پی دارد‌.

وی با اشاره به اینکه احداث ۲۵ هزار واحد مسکونی در برنامه اقدام ملی در دست اجرا است در ادامه عنوان کرد: نیمی از این تعداد امسال به پایان می رسد و عملیات اجرایی نیمی دیگر را شروع می کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن و در قالب طرح اقدام ملی صورت گرفته است در ادامه عنوان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح ۱۰۰ میلیون تومان است که درخواست افزایش این مبلغ را به معاون اول رئیس جمهور ارائه کرده ایم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.



اوقات شرعی
آب و هوا