+ 0 -
ADA



قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه از حضور ارزشمند مردم در انتخابات


نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور، بصیرت و زمان شناسی مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مؤمن و بصیر ایران اسلامی با شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در معرض امتحانی دشوار قرار گرفت. لکن مصیبت فقدان خادم ملت را به حماسه‌ای بزرگ و ماندگار تبدیل و بر ادامه‌ی راه شهدای خدمت تاکید کرد.

بر همان اساس شاهدیم که مردم شریف و سربلند استان کرمانشاه، با اقدام بهنگام و زمان شناسی درست، در سایه اقتدار و امنیت نظام اسلامی، در صحنه مهم و تعیین کننده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حضوری پرمعنا یافت و نشان داد که با وجود مشکلات و تنگناهای موجود، در ارتقای تراز مدیریت اجرایی کشور و تعیین سرنوشت خویش، عزمی راسخ دارد.

اینجانبان با تقدیر و سپاس از حضور تحسین برانگیز و زمانشناسی مردم هوشیار استان و خداقوت به تیم اجرایی ۳۲ هزار نفره برگزاری این انتخابات بزرگ، از درگاه خداوند متعال موفقیت و بهروزی را برای آحاد مردم کرمانشاه خواستاریم و از محضر ملت شریف تقاضامندیم که با حضور پرشورتر در مرحله دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه، کار ارزشمند اما نیمه تمام خود را تمام کنند و  رئیس جمهور منتخب را با پشتوانه قدرتمندتری برای حل مشکلات و پیشرفت کشور برگزینند.

 

                                                                                             حبیب الله غفوری                                                        محمدطیب صحرایی

                                                                                نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه                              استاندار کرمانشاه

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا