+ 0 -
ADA

دیدار استاندار کرمانشاه با دبیر قرار‌گاه محرومیت زدایی امام حسن‌ مجتبی‌(ع)؛

سردار آبرومند: اعتبار پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه به صورت ویژه دیده خواهد شد


دبیر قرار‌گاه محرومیت زدایی امام حسن‌ مجتبی‌(ع) در دیدار با استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان گفت: تامین اعتبارات ویژه‌ای برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان کرمانشاه را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ جلسه پیگیری و تکمیل پروژه‌های جهاد آبرسانی استان کرمانشاه با حضور سردار آبرومند، دبیر قرار‌گاه محرومیت زدایی امام حسن‌ مجتبی‌(ع)، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل شرکت آبفا استان، مدیرکل برنامه ریزی و بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیر دفتر نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی کشور و جمعی از مدیران استانی در دفتر سردار آبرومند در تهران برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار به اشاره به پیشرفت مناسب طرح های بی سابقه جهاد آبرسانی و رفع تنش آبی در روستاهای استان، به تشریح اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های محرومیت‌زدایی پرداخت و در عین حال، خواستار توجه بیشتر و ویژه‌تر از سوی مقامات عالی کشور برای تسریع در اجرای طرح‌ها شد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان هم آخرین وضعیت پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

دبیر قرار‌گاه امام حسن‌مجتبی‌(ع) نیز ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های استاندار کرمانشاه در اجرای طرح های جهاد آبرسانی در استان، تامین بخشی از اعتبارات این طرح ها از سوی استان را شایسته قدردانی دانست.

سردار آبرومند همچنین از شرکت آبفا و معین‌های جهاد آبرسانی در استان از جمله فرمانده قرارگاه نجف اشرف  سپاه و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تقدیر کرد و درخصوص تأمین اعتبار پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: مقرر شده که در این زمینه اعتبارات ویژه‌ای برای پروژه‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شود.

هم اکنون ۸۲۰ طرح آبرسانی با حمایت ویژه استاندار کرمانشاه و همراهی همه جانبه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی سپاه پاسداران و شرکت آبفا در استان کرمانشاه فعال و در حال انجام است که با اجرای آنها تنش آبی در استان تقریبا مهار خواهد شد.

استان کرمانشاه در خدمت رسانی در حوزه آب و فاضلاب و آبرسانی از استان های پیشتاز کشور است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا