+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در همایش مدیران روابط عمومی‌ها:

روابط عمومی ها با تلاش ویژه و خلاقیت، اهمیت و تاثیرگذاری خود را روشن تر کنند/ ضرورت تبیین هنرمندانه خدمات انقلاب و شهید رئیسی


استاندار کرمانشاه با تأکید بر ضرورت تبیین هنرمندانه خدمات انقلاب اسلامی و شهید رئیسی و دولت سیزدهم، گفت: روابط عمومی ها با تلاش ویژه و خلاقیت، اهمیت و تاثیرگذاری خود را روشن تر کنند تصورات اشتباه درباره جایگاه این واحد مهم را کنار بزنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ همایش مدیران روابط عمومی‌های استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار و مدیران روابط عمومی دستگاه ها و مجموعه‌های مختلف در سالن اجتماعات هتل پارسیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی در این همایش که غروب روز شنبه ۱۲ خرداد ماه برگزار شد؛ عنوان کرد: روابط عمومی یک جایگاه سازمانی مبتنی بر مجموعه‌ای از راهبردها برای مدیریت اخبار، اطلاعات و تعامل بین سازمان مبدا و مجموعه مخاطبان است.

وی یادآور شد: اگر روابط عمومی‌ها خواهان پیشرفت هستند باید برخی دیدگاه‌های اشتباه مانند این باور که روابط عمومی‌ها استراحت‌گاه همکاران است را کنار بزنند و با تلاش و برنامه ریزی مناسب، خودشان اهمیت و جایگاه روابط عمومی را ارتقا دهند و به همه بشناسانند.

صحرایی خاطرنشان کرد: اگر کسی به دولت و سیاست های خاص آن معتقد نیست باید در جایگاه روابط عمومی قرار نگیرد زیرا باید حقایقی را عنوان کند که شاید از دل برنمی‌ آید و این باعث تنزل جایگاه روابط عمومی می شود.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه در بعضی از ادارات و سازمان‌ها، جایگاه روابط عمومی چندان پویایی خاصی ندارد.

در ادامه این نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با شهادت رئیس جمهور عزیز، کشور ما ناگزیر وارد فضای انتخابات ریاست جمهوری شده و ما بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی باید ظرف ۵۰ روز پس از شهادت آیت اله رییسی، باید رئیس جمهور بعدی انتخاب شود.

وی افزود: مظلومت این دولت به این است که فرصت تکمیل بخشی از برنامه های بزرگ خود را پیدا نکرد و نتوانست دستاوردهای خود را در پایان جمع بندی کند و وظیفه اخلاقی ما این است که کارنامه دولت سه ساله را جمع بندی و به مردم ارائه کنیم و در این حوزه روابط عمومی‌ها می‌توانند به عنوان محور اصلی حرکت کنند.

در ادامه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت:‌ متاسفانه همچنان جایگاه مهم و موثر روابط عمومی‌ها به درستی شناخته نشده و نیاز جدی هست که در این حوزه سرمایه گذاری شود تا ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی ها را داشته باشیم.

عبدالله الماسی گفت: مسیر سابق و اطلاع رسانی به شیوه های تاریخ مصرف گذشته مخاطبی ندارد. دوران اطلاع رسانی مستقیم و شبهه دستوری گذشته و فضا، فضای اطلاع رسانی هنرمندانه است.

در ادامه این نشست پس از برگزاری انتخابات؛ در بخش هیات رئیسه روابط عمومی های استان کرمانشاه ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر هم علی البدل برای مدت ۲ سال انتخاب شدند. همچنین یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر علی البدل و در بخش خزانه دار هم یک نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر هم علی البدل انتخاب شدند‌.

این انتخابات به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و با نظارت نمایندگان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، دفتر بازرسی استانداری و حراست استانداری و مطابق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزار شد.

هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان مسئول هماهنگی و هم افزایی بین روابط عمومی‌ها، تصمیم سازی و ریل گذاری در جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه و ارتقای سطح اثرگذاری و روابط عمومی‌ها و حوزه اطلاع رسانی در استان است.

طبق قانون ریاست هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر عهده استاندار است و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری جانشین وی خواهد بود‌.

دبیر هیات رئیسه نیز مدیرکل روابط عمومی استانداری است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا