+ 0 -
ADA



دعوت قبول شدگان آزمون دستگاه های اجرایی برای تحویل مدارک به استانداری


معاونت توسعه و منابع استانداری طی اطلاعیه ای از قبول شدگان مرحله اول دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک دعوت کرد که مدارک خود را بر اساس تاریخ های ذکر شده در در متن اطلاعیه به استانداری تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه متن این اطلاعیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

 « قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول دوازدهمین  امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک »

 

به اطلاع آن دسته از داوطلبان گرامی چند برابر ظرفیت شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دوازدهم برای شغل- محـل­های فـرمانداریها­ و بخشداریهای تابعۀ  استان کـرمـانشاه که در بخش وضعیت داوطلب عبارت « شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می­شوید» می­رساند؛ جهت ارائه و بررسـی مـدارک خـود از روز یکشنبه مورخ 7/11/1403  تا روز شنبه مورخ 13/11/1403  از ساعت 8  لغایت 12 با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس: بلوار شهید کشوری، جنب ترمینال شهید کاویانی، استانداری کرمانشاه طبقه دوم حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی (شماره تماس: 08331771070) مراجعه نمائید و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

 

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

 

ردیف

روز

تاریخ

نام خانوادگی بر اساس حروف الفبای فارسی

1

یک شنبه

7/11/1403

الف - ج

2

دو شنبه

8/11/1403

ح - ر

3

سه شنبه

9/11/1403

س -ع

4

چهار شنبه

10/11/1403

غ - م

5

شنبه

13/11/1403

ن - ی

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

د فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در امتحانات مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرای کشور

 

اینجانب_____ فرزند_____کد ملی ______ از مطلعین و معتمدین محل تقاضا دارم که شهرستان محل سکونت فعلی و مدت سکونت اینجانب را گواهی نمایند.

 

با تشکرامضا و اثر انگشت

 

 

 

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل گواهی می نماییم که نامبرده بالا در حال حاضر در بخش ....... شهرستان ..... ساکن بوده و مدت ____ سال___ماه نیز در این شهرستان سکونت داشته است .

اینجانب _____ به کد ملی _____ صحت مراتب فوق را گواهی می نماییم.                                                                             امضا و اثر انگشت.

 

 اینجانب _____ به کد ملی _____ صحت مراتب فوق را گواهی می نماییم.                                                                             امضا و اثر انگشت.

 

اینجانب _____ به کد ملی _____ صحت مراتب فوق را گواهی می نماییم.                                                                             امضا و اثر انگشت.

 

 

 

این قسمت توسط نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل تکمیل گردد.

موارد فوق مورد تایید این ___________می باشد

محل مهر امضا

پاسگاه یا کلانتری

 

 

 

     

تذکرات مهم :

1- تکمیل این فرم برای تمامی داوطلبان بومی شهرستانی که متقاضی استفاده از اولویت استخدام به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت می باشند. الزامی است.

2- داوطلبان بومی شهرستانی که دارای سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی راهنمایی و یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا باشند. با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه صرفاً میتوانند از آن برای احراز تمام و یا قسمتی از سوابق ده سال سکونت در شهرستان مورد تقاضا بهره مند گردند و

تکمیل این فرم برای احراز سکونت فعلی آنان در شهرستان مورد نظر، الزامی میباشد.

3-چنانچه متقاضی برای تایید سابقه حداقل ده سال سکونت خود در شهرستان مورد تقاضا در بیش از یک بخش از شهرستان مربوطه سکونت داشته

باشد میتواند از یک نسخه دیگر از این فرم نیز برای این منظور استفاده کند.

4- این فرم صرفاً جهت بهره مندی داوطلبان متقاضی استفاده از اولویت بومی شهرستانی به جز شهرستان تهران و مراکز استانها در آزمونهای استخدامی امتحانات مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور میباشد. 

 

مدارک مورد نیاز :

1-     پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک

2-     4 قطعه عکس 4 x 3 پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)

3-     اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

4-     اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

5-     اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن                                           

6-     اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان

لازم به ذکر است  نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۰۸/۱۰/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.

7-     اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)

8-     اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولین)

9-     ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

-      ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)

-         ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357  تا کنون)

10-  ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها

·        شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

·        استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛

الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

 

ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

 



اوقات شرعی
آب و هوا