+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تشکیل کارگروه ویژه برای تکمیل فاز دوم پتروشیمی/ این طرح با ۱۸ همت سرمایه گذاری، از پروژه های بزرگ تولید و اشتغالزایی استان است/ تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق پیرامون آزمون استخدام پتروشیمی


استاندار کرمانشاه روز پنج‌شنبه پس از بازدید و بررسی آخرین وضعیت احداث فاز دوم شرکت صنایع پتروشیمی استان، در نشستی دستورات لازم را برای رفع موانع تسریع در اجرای این مگاپروژه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع پتروشیمی کرمانشاه و فاز دوم آن که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف در سالن جلسات این مجموعه صنعتی برگزار شد؛ گفت: رونق تولید و افزایش فرصت‌های اشتغال برای جوانان کرمانشاهی، اولویت اصلی استان محسوب می شود.

مدیریت ارشد استان عنوان کرد: در بازدید میدانی امروز، مشکلات زیرساخت های آب، برق و گاز و مشکلات گمرکی، استاندارد، جهاد کشاورزی مجموعه پتروشیمی و فاز دوم این مجموعه بررسی شد.

وی افزود: فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه با حدود ۱۸ همت سرمایه گذاری، یکی از پروژه های عظیم در عرصه تولید و اشتغال استان است.

صحرایی به روند مناسب اجرای فاز دوم پتروشیمی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با جدیتی که در مجموعه مدیریت ارشد استان و مدیران پتروشیمی وجود دارد، فاز دوم این مجموعه با سرعت مناسب و طبق زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه از اهمیت موضوع استخدام نیروهای جدید در فاز دوم پتروشیمی برای مردم اشاره کرد و گفت: مجموعه باید اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف پیرامون آزمون برگزار شده برای استخدام نیرو در فاز دوم را انجام دهد.

در این نشست با دستور کرمانشاه مقرر شد با تشکیل یک کارگروه در زيرمجموعه معاونت اقتصادی استانداری موضوع فراهم کردن زیرساخت‌های گاز، آب و برق و مشکلات شرکت پتروشیمی در حوزه استاندارد، گمرک و ... در اسرع وقت پیگیری و به سرانجام برسد.



اوقات شرعی
آب و هوا