+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

خسروی باید برای میزبانی از حضور میلیونی زوار حسینی آماده باشد/ با یک کار جهادی و شبانه‌روزی کاستی‌ها را جبران می‌کنیم


استاندار کرمانشاه به اقبال روز افزون از مرز بین المللی خسروی اشاره کرد و گفت: ما باید خود را برای استقبال از زائرین چند میلیونی از داخل ایران و کشورهای همسایه آماده کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی عصر روز شنبه ۵ خرداد ماه در نشست ستاد اربعین استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان، معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: سال گذشته کارهای بسیار بزرگی در استان کرمانشاه در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های اربعین انجام شد و استان کرمانشاه در اغلب حوزه ها در رتبه‌های اول کشور قرار گرفت.

وی یادِآور شد: این موفقیت ها حاصل همدلی و همراهی مدیران حوزه‌های مختلف است.

استاندار کرمانشاه یادِآور شد: با وجود پیگیری‌های انجام گرفته برخی کارها به دلیل کمبود اعتبارات هنوز به سرانجام نرسیده که بتکمیل این طرح‌ها باید با جدیت تمام توسط دستگاه‌های مربوطه دنبال شود.

وی ادامه داد: مانند سال گذشته با یک کار جهادی و شبانه روزی این طرح های نیمه تمام را در فرصت باقی مانده تا ایام اربعین به سرانجام خواهیم رساند.

صحرایی خاطرنشان کرد: مرز خسروی سال‌ها تعطیل بوده و طبیعی است در زمینه زیرساخت‌های زیارتی از برخی مرزها عقب‌تر باشد ولی باید به یک کار جهادی و شبانه‌روزی این کاستی‌ها را جبران می‌کنیم.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: سال گذشته توافقات متعددی با دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای فراهم کردن زیرساخت ها و ارتقای ظرفیت های خدماتی و اقامتی صورت گرفته که اتمام این طرح ها نیازمند پیگیری بیشتر دستگاه‌های مربوطه و ستاد اربعین است.

وی گفت: طبق مصوبه ستاد اربعین همه دستگاه‌ها موظف هستند مکاتبات صورت گرفته طی این مدت با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه را در اختیار دبیرخانه ستاد اربعین قرار دهند تا در نشست آینده ستاد اربعین کشور اجرایی شدن این مصوبات را پیگیری کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا