استاندار کرمانشاه میهمان مراسم شب پنجم محرم؛ در جمع عزاداران حسینی
استاندار کرمانشاه در مراسم عزاداری هیئت های کرمانشاه حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در شب پنجم ماه محرم، دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه با حضور در مراسم عزاداری هیئت ثارالله حسینیه حضرت معصومه (س)، هیئت رزمندگان اسلام مسجدالنبی (ص) و هیئت باب الحسین (ع)، همراه با مردم سوگوار استان به سوگواری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش پرداخت.
در این برنامه فرماندار کرمانشاه نیز حضور داشت. این حضور در فضایی معنوی و مملو از شور حسینی، با هدف زنده نگهداشتن شعائر دینی و آیینهای مذهبی انجام شد.