+ 0 -
ADA



مشکلات حوزه راه، حمل و نقل جاده ای و شهرسازی شهرستان سنقروکلیایی مورد بررسی قرار گرفت/ فرماندار: توجه جدی به راه های مواصلاتی در توسعه شهرستان نقش اساسی دارد


فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه توجه جدی به راه های مواصلاتی در توسعه شهرستان نقش اساسی دارد، گفت: میزان برخورداری آسفالت راه های روستایی شهرستان به نسبت وسعت آن کمتر است که پیگیری برای جذب اعتبارات این حوزه بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی در این جلسه که با حضور سید جواد حسینی کیا نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، کرمی مدیر کل محترم راهداري و حمل و نقل جاده ای، شریفی مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و برخی از مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: در شهرستان سنقروکلیایی ۶١١ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این مقدار ٣١ کیلومتر آن خاکی است.

وی افزود: بخش زیادی هم از راه های روستایی آسفالت شده سال های قبل نیاز به روکش و بهسازی دارند که رفع آن ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

مرتضوی افزود: توجه جدی به راه های مواصلاتی در توسعه شهرستان نقش اساسی دارد با این وجود میزان برخورداری آسفالت راه های روستایی به نسبت وسعت شهرستان کمتر است که پیگیری برای جذب اعتبارات این حوزه بایستی در دستور کار قرار بگیرد.


در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای روکش آسفالت راه سنقر-بیستون حدفاصل روستای چشمه سهراب تا گردنه مله ماس، روکش آسفالت راه سنقر-سطر، خط کشی راه های مواصلاتی شهرستان، آسفالت راه های روستایی شهرستان در بخش مرکزی و کلیایی از مسائل و خواسته های فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین فرماندار سنقروکلیایی و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی از جمله پروژه بزرگراه سنقر-بیستون، مصلی شهر سنقر، پروژه 224 واحدی مسکن مهر، تامین زمین تعاونی های ساخت مسکن، مشکلات طرح جامع شهری سنقر، کمربندی شهر سنقر و  مزایده خانه های سازمانی را در این جلسه بررسی و مورد تاکید قراردادند.



اوقات شرعی
آب و هوا