+ 0 -
ADA



مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی مورد بررسی قرار گرفت/ فرماندار: پیگیری به جهت رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان در دستور کار است


فرماندار سنقروکلیایی گفت: پیگیری به جهت رفع مشکلا‌ت آب شرب روستاهای شهرستان به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی در جلسه بررسی پروژه های آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیای که با حضور آقایان حسینی کیا نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی وکاکاوند مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر با پیشرفت خوبی همراه بوده که با اجرای خط شبکه در مرکز شهر برخی از محلات فرعی باقیمانده که در آینده نزدیک نیز تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در بازدید میدانی از روستاهای شهرستان تعدادی از این روستاها با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند که به عنوان یکی از اولویت های مهم، پیگیری به جهت رفع این مشکلات در دستور کار شهرستان و استان است.

مرتضوی تاکید کرد: تعدادی از روستاها مشکلاتی در حوزه فاضلاب دارند که انتظار داریم حل مشکلات این روستاها در اولویت قرار گیرد.

فرماندار سنقروکلیایی با تقدیر از زحمات پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان گفت: امیدواریم با سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه ها مشکلات این حوزه در شهرستان را رفع کنیم.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مردم انتظاراتی به جهت حل مشکلات از ما دارند که انتظار داریم در این راستا با توجه به کمبود های این حوزه توجه ویژه تری به شهرستان شود.

وی افزود: تلاش داریم با تلاش همگانی مشکلات آب شرب شهرستان را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

بررسی و پیگیری پروژه ها و مجتمع های آبرسانی روستاهای آگاه، چوگان، بشیر آباد، فارسینج، هفت آشیان، گردکانه، چرمله و آئینله و آب شرب شهر سطر از مباحث اصلی این جلسه بود.



اوقات شرعی
آب و هوا