+ 0 -
ADA



روند مبتلایان کرونا در سنقروکلیایی نزولی اما شکننده است/ نماز عید سعید فطر در شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار می‌شود / اجرای محدودیت های تردد بین شهری در سنقروکلیایی


فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد افزود: روند مبتلایان در شهرستان در چند روز اخیر به صورت نزولی بوده اما به معنی خروج از پیک چهارم نبوده و وضعیت شکننده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان که با حضور امام جمعه و اعضای ستاد در سالن جلسات شهرداری برگزار شد گفت: شرایط شهرستان در بحث بیماری کرونا وضعیت مطلوب و مناسبی است و این محقق نمیشد مگر با همت و همدلی مردم و مسئولین و در برگشت به شرایط بهتر و تغییر رنگ به زرد و آبی، نیازمند تداوم این همراهی ها است. 

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سنقروکلیایی افزود: در تعطیلات آخر هفته پیش رو بنا به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان محدودیت تردد سفرهای بین شهری اجرا میشود. 

فرماندار سنقروکلیایی بیان کرد: این محدودیت ها از روز سه شنبه ٢١ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ٢۵ اردیبهشت ماه اعمال و اجرا می‌گردد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز در شهرستان خبر داد و از مردم مومن شهرستان خواست با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با استفاده از وسایل و لوازم شخصی در نماز عید سعید فطر شرکت نمایند.

استفاده از مهر و جانماز، سجاده و چادر نماز شخصی، اجرای پروتکلهای بهداشتی در محل برگزاری نماز عید فطر در فضای باز، نظافت و شستشوی معابر و تهیه و توزیع ماسک توسط شهرداری سنقر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.



اوقات شرعی
آب و هوا