+ 0 -
ADA



دعوت فرماندار سنقروکلیایی از مردم برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا / قرار گرفتن شهرستان در وضعیت آبی کرونایی پس از ٣١٢ روز


دعوت فرماندار سنقروکلیایی از مردم برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا / قرار گرفتن شهرستان در وضعیت آبی کرونایی پس از ٣١٢ روز/ تقدیر از همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل ها/ تاکید فرماندار بر لزوم توجه ویژه به پروتکل ها و اهمیت واکسیناسیون

فرماندار سنقروکلیایی ضمن دعوت از مردم برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا افزود: ساده انگاری پروتکل ها و همچنین عدم تزریق دوز سوم واکسن کرونا می‌تواند مقدمه پیک ششم در جامعه را فراهم سازد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی افزود: تاکنون در سطح شهرستان ١٢٩۶۶٢ دوز واکسن تزریق شده است که ٩۴ درصد جامعه هدف شهرستان دوز اول و بیش از ٧٨ درصد نیز دوز دوم را دریافت کرده اند.

فرماندار سنقروکلیایی با اعلام تغییر وضعیت رنگبندی شهرستان از زرد به آبی افزود: خوشبختانه بعد از گذشت ٣١٢ روز وضعیت رنگبندی کرونا در شهرستان به آبی تغییر پیدا کرد که قطعا تحقق این امر مرهون همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل ها و همچنین توجه به امر واکسیناسیون است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی از مردم خواست تا با توجه به تاکید کارشناسان و پزشکان بعد از گذشت زمان مشخص نسبت به تزریق دوز سوم و یادآور اقدام کنند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: تداوم روند کاهشی و همچنین استمرار وضعیت آبی کرونایی شهرستان در گرو رعایت پروتکل ها و همچنین توجه ویژه به امر واکسیناسیون است.

وی در پایان اعلام داشت که تمامی مراکز واکسیناسیون در شهرستان آمادگی لازم به جهت تزریق واکسن کرونا را دارند و همشهریان می‌توانند با مراجه به پایگاه های تزریق واکسن و یا مراکز بهداشت شهرستان واکسن دریافت کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا