+ 0 -
ADA



دعوت از خیران برای مشارکت در طرح کمک به دانش آموزان نیازمند/ همدلی و همکاری مردم روند بستری بیماران کرونایی را در شهرستان تک رقمی کرد


فرماندار سنقروکلیایی از خیران برای مشارکت در اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمند دعوت کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی در جلسه هماهنگی اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمند که با حضور برخی از مسئولین و خیرین، NGO ها و فعالین این حوزه در شهرستان برگزار شد، گفت: همدلی و همراهی تمامی خیرین و گروه ها در قالب کمک های مومنانه و همچنین مشارکت و همدلی مردم در اجرا و مدیریت کرونا بار دیگر اهرم همدلی و یکدستی را در حل مشکلات جامعه نمایان کرد. 

 

وی افزود: خوشبختانه نتیجه همدلی مردم را امروز در مراکز درمانی شاهد هستیم به گونه ای که با همراهی خود مردم، اصناف و حضور پررنگ و تاثیرگذار بزرگان جامعه و فعالین رسانه و فرهنگی اکنون آمار بستری های بیماری کرونا در مراکز درمانی شهرستان تک رقمی شده و به ٨ نفر رسیده است. 

 

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی ها و با اهمیت و توجه به تلاش های شبانه روزی کادر درمان این روند در شهرستان به عدد صفر برسد و دیگر نیاز به اجرای مجدد محدودیت ها و تعطیلی بازار نباشیم. 

 

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه به نقش خیرین در مدت اخیر اشاره کرد و افزود: با ورود خیرین و همچنین تداوم کمک های مومنانه توسط این عزیزان شاهد حجم عظیمی از کمک ها به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بودیم که بسیار هم تاثیر گذار بود. 

 

وی بیان کرد: امروز 2300 نفر از 14 هزار دانش آموز شهرستان از دسترسی به فضای آموزش مجازی به علت عدم دسترسی به تبلت و گوشی هوشمند و یا عدم ارتباط برخی نقاط روستایی به شبکه اینترنت وجود ندارد که حل مشکلات این روستاها در دسترسی به شبکه در دستور کار قرار دارد. 

 

وی ادامه داد: در جریان کمک های خیرین محترم در بخش های مختلف در شهرستان هستیم انشالله اهمیت و توجه ویژه ای به جهت تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند و حل دغدغه های آن ها با کمک و همدلی خیرین داشته باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا