+ 0 -
ADA



جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سنقروکلیایی برگزار شد


صبح امروز با حضور امام جمعه و فرماندار سنقروکلیایی و مسئولین ذیربط جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سنقروکلیایی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی فرماندار این شهرستان در این جلسه ‌ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم بر فراهم بودن شرایط مدیریت فرهنگی جامعه در این ایام تاکید کرد و گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قطعا موجب کاهش معضلات اجتماعی و افزایش مسئولیت پذیری افراد در برابر سرنوشت خود و دیگران می‌شود.

وی افزود: همه مدیران و مسئولین به فراخور اختیاراتی که دارند در برابر این مسئله مسئول هستند.

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه بیان کرد: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، بحث بیماری کرونا است که لزوم دعوت همگان به رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک و دعوت به واکسیناسیون را در این برهه زمانی پررنگ تر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه بر لزوم آسیب شناسی در این حوزه تاکید کرد و گفت: باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناسی موضوعات اولویت باشد تا برخی از آن ها از مبدا و ابتدا حل و رفع شود.

وی در ادامه همچنین در برخی از موضوعات در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند تصمیمات کلان در این حوزه دانست و به عنوان راهکار مورد تاکید قرار داد.



اوقات شرعی
آب و هوا