+ 0 -
ADA



تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) افزایش می‌یابد/تخصیص ۲ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان شهرستان


فرماندار سنقروکلیایی گفت: بر اساس قول های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان در آینده نزدیک تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) شهر سنقر افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی، غلامرضا مرتضوی در ارتباط با جزئیات برگزاری نشست امروز که با حضور آقایان حسینی کیا نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر مرادی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و برخی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد، گفت: بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و ارائه و پیگیری نیاز های بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر از موضوعات اصلی این جلسه بود.

وی افزود: طی بازدید های صورت گرفته گزارشی از نیاز های این حوزه در شهرستان در این جلسه ارائه شد که بر اساس قول های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان برخی از آن ها رسیدگی و افزایش تجهیزات این بیمارستان نیز در دستور کار مسئولین بهداشت و درمان استان قرار گرفت.

مرتضوی ادامه داد: در این جلسه ٢ میلیارد ریال اعتبار نیز به جهت بازسازی و تعمیرات پانسیون پزشکان، خانه های بهداشت برخی از روستاها و دانشکده پرستاری شهرستان تخصیص داده شد.

وی از قول قطعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در تخصیص دستگاه اکسیژن ساز ۶٠٠ لیتری به بیمارستان سنقر خبر داد و گفت: مقررگردید در اولین فرصت دستگاه فوق مورد پیگیری و تامین گردد.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: تخصیص تجهیزات به منظور افزایش تخت ICUوCCU، ارائه نیازهای بخش های مختلف بیمارستان، پیگیری راه اندازی مرکز دوم اورژانس شهری، تخصیص ۵ تخت وی آی پی و پیگیری و اجرای مرکز جامع درمان سرطان از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و قول هایی برای پیگیری و حل این مشکلات داده شد.



اوقات شرعی
آب و هوا