+ 0 -
ADA



پیام تبریک فرماندار شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران


نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام فرماندار شهرستان سرپل ذهاب به شرح زیر می باشد:

  بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

 

۲۹ فروردین بعنوان سالروز ارتش جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری"یک روز تاریخی ، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" این نام آشنا یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه افتخاراتشان ثبت وضبط شده است.

 

ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح وسپاه پاسداران   بعنوان دژ مستحکمی ، زینت بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار کشور می باشند . ارتش مردمی و مکتبی و سرافراز ایران باتکیه بر تجارب درخشان دوران دفاع مقدس و فن آوری وتجهیزات دفاعی در بین ارتشهای دنیا به جایگاهی دست یافته که مایه مباهات وافختاراست.

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا وملت شریف و تمامی نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف به ویژه فرماندهان و  دلاورمردان  ارتشی شهرستان سرپل ذهاب تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در پاسداری از کشور عزیز مان و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی  در ظل توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا