نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

فرماندار سرپلذهاب در نشست هماهنگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان :

هنر اصلی بازرسی ، جلوگیری از بروز تخلف است


فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب امروز در نشست هماهنگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان گفت : هنر اصلی بازرسی ، جلوگیری از بروز تخلف است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپلذهاب ؛ نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب امروز در نشست هماهنگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان اظهار داشت :

فرایند بازرسی انتخابات ناظر بر پایش همه جانبه بسترهای تحقق اهداف در سه مقطع پیش از انتخابات ، حین انتخابات و پس از انتخابات است .

فرزادی پور اضافه نمود : تدابیر پیشگیرانه بازرسی به منظور حصول اطمینان مردم به سلامت انتخابات است . واقعیت این است که یکی از زمینه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات ، اعتماد سازی و اطمینان بخشی نسبت به برگزاری انتخابات عادلانه است و از همین جا نقش مهم هیات بازرسی نمایان می شود .

ایشان ادامه داد : از هیات بازرسی انتظار میرود از طریق تعامل با هیات های اجرایی و نظارت و بکارگیری تدابیر لازم ، مسیر صحیح قانونگرایی و اعتماد سازی در انتخابات را جهت دهد .

فرماندار سرپل ذهاب در پایان تاکید کرد : هیات بازرسی باید در انتخاب و ترکیب افراد دقت لازم را بکار گیرد تا چهره های مستقل ، موجه و اطمینان بخش ، اهداف مهم بازرسی را عملیاتی کنند .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا