+ 0 -
ADA



معاون استاندار کرمانشاه: خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سرپل‌ذهاب به شکل مطلوبی انجام می‌شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در شهرستان سرپل‌ذهاب به شکل مطلوبی انجام می‌شود تاکید کرد که با تلاش بیشتر این خدمات دهی ارتقا پیدا کند.

دکتر «علی مهرتاش» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سرپل ذهاب، افزود: ضمن بازدیدی که از سرپل ذهاب صورت گرفت خدمات دهی به مسافران نوروزی با رفاه و اقداماتی که توسط ستاد خدمات سفر ایجاد شده به شکل مطلوبی انجام می شود.

وی اظهار داشت: خدمات رسانی به مسافران با همدلی و هم افزایی و انسجام بین مدیران شهرستان برقرار است و طبق ارزیابی های صورت گرفته این مهم به خوبی صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: امسال به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به نام اشتغالزایی، تولید و دانش بنیان است و امید که در این‌ راستا اقدامات خوبی صورت گیرد.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت‌: بعد از زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ و بعد از درگیر شدن با کرونا این اولین سالی است که شاهد حضور انبوه مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان سرپل ذهاب هستیم.

«نورالدین فرزادی پور» افزود: شهرستان سرپل ذهاب به عنوان مقصد گردشگری امسال شاهد حضور انبوه گردشگران است و امید است این مهم رویکردی برای ایجاد اشتغال باشد.

وی عنوان کرد: شهرستان سرپل ذهاب از حیث تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیارتی از جمله بقعه احمد بن اسحاق (ره) به عنوان یک قطب فرهنگی فرصت و ظرفیت بسیار بالایی را دارد که امید است در سال ۱۴۰۱ بتوانیم از این پتانسیل و  ظرفیت بهتر استفاده کنیم.

وی گفت: از هموطنانم دعوت می کنم که از سرزمین ارزشمند و یادگاران دوران دفاع مقدس سرپل ذهاب و جاذبه‌های طبیعی آن دیدن کنند و خاطرات خوبی را در ذهن و خاطر خود و خانواده هایشان به یادگار بگذارند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا