+ 0 -
ADA



فرماندار سرپل‌ذهاب: قیام ۱۵ خرداد باعث تزلزل پایه‌های رژیم سلطنتی طاغوت شد


فرماندار سرپل ذهاب گفت: قیام ۱۵خرداد موجب تزلزل پایه های رژیم سلطنتی طاغوت شد و در سایه تلاش‌های مجدانه امام خمینی(ره) رخ داد به طوری که این قیام و نهضت نقطه‌ای عطف در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

صدرالله بابلی  با تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد  افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند، " امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است که نام او پرچم این انقلاب، راه او راه این انقلاب واهداف او اهداف این انقلاب است و راه او راه ما، هدف او هدف ما ورهنمود او مشعل فروزنده ما است. "
 
وی اظهار داشت: یکی از برترین چهره‌هایی که تاریخ بشریت به خود دیده شخصیت متعالی امام خمینی (ره) است او باقیامش علیه ظلمت ها، بعثت انبیا (ص) و اوصیا را در خاطره ها زنده کرد.  

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: شنیدن توصیف و شرح اندیشه های جاودانه آن یگانه دوران دلنشین است اما وقتی خلف صالح او رهبر معظم انقلاب که سال ها در جوار وی زیسته و در فراز و نشیب های مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی از نزدیک ترین یاران و همراهان مخلص و شایسته امام بوده لطافت و شیرینی دیگری دارد.

بابلی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) توانست فرعون های زمانه را بلرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت در آورد و به انسان ها بفهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا