+ 0 -
ADA



فرماندار سرپل‌ذهاب: عملیات غرورآفرین بازی دراز در کتاب قطور دفاع مقدس موقعیت برجسته‌ای دارد


فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه عملیات غرورآفرین بازی دراز در کتاب قطور دفاع مقدس موقعیت ویژه و برجسته‌ای دارد، گفت: ولایتمداری، اتحاد و انسجام بین سپاه و ارتش، بصیرت زمان شناسی و دشمن شناسی و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام منجر به خلق این عملیات پیروزمندانه شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب، صدراله بابلی فرماندار شهرستان افزود: همه ما وظیفه داریم با تداوم راه شهدای والامقام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهم و دین خود را ادا کنیم.

وی اظهار کرد: گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز امسال در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۵ هزار نفر از راهیان نور از سراسر کشور برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: صعود به ارتفاعات بازی دراز یک مراسم ملی است و در این خصوص شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل دارد و مقدمه های این کار نیز فراهم شده است.

بابلی با بیان اینکه برای گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز ۶ کمیته در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شده است، اضافه کرد: به طور قطع از سراسر کشور ایثارگران، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و راهیان نور در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و کمیته‌های مختلف نیز پای کار آمده‌اند.

او افزود: آماده سازی زیر ساخت های اولیه و پارکینگ های عمومی و همچنین ایجاد موکب از داخل شهر تا ارتفاعات بازی دراز نشان از نگاه جهادی و بسیجی برگزارکنندگان این رخداد بزرگ فرهنگی و معنوی در شهرستان است.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب از آماده سازی مدارس برای اسکان و پذیرایی از کاروان های راهیان نور و تامین آب شرب مورد نیاز و همچنین نصب و استقرار سرویس های بهداشتی برای رفاه حال زائران بازی دراز خبر داد.

بابلی گفت: بازی دراز در زمان دفاع مقدس در منطقه از جغرافیای خاصی برخوردار بوده و باید تلاش کنیم که در طول سال راهیان نور به این ارتفاعات صعود کرده و به خصوص قشر جوان نوجوان با حشور در این یادمان با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و عملیات بزرگی را در آن دوران طلایی رقم بزنند و امید است در مسیری که شهدا گام برداشتند و عزت و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند ما بتوانیم راهشان را ادامه بدیم.

بابلی، از همه مردم وفادار و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه به سرپل ذهاب عزیمت و از یادمان های بازی دراز، پادگان ابوذر و موقعیت شهید شیرودی بازدید کنند و لحظاتی را مهمان شهدا باشند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا