+ 0 -
ADA



فرماندار سرپل‌ذهاب: سپاه پاسداران حافظ و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران است


فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: سپاه پاسداران حافظ و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و برای حفاظت از جامعه و سایر مسلمانان فراتر از مرزها گام برداشته و اقتدار نظام امروز یکی از افتخارات، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب، صدراله بابلی فرماندار شهرستان با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن نام سپاه پاسداران، افزود: از زمانی که کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و گاها کمک های عربستان در حال به وجود آوردن داعش بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سناریوی بسیار خوبی برای مقابله با تروریست‌ها در کشورهای مسلمان و همسایه داشت.

وی اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی مقابله با تروریست ها در کشورهای لبنان، عراق و سوریه را بر عهده گرفتند و بساط داعش را جمع کردند و سپاه پاسداران با اعتقاد و صلابت به عرصه میدان پا نهادند و بساط تروریست هایی که به هیچکس رحم نکردند، را جمع کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: در ایام اغتشاشات، سپاه پاسداران در میدان بودند، حفاظت و حراست کردند و در این میان، دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی در عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستند؛ سپاه با دغدغه و دلسوزی که دارد، در سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده و نقش کلیدی ایفا کرده است.

بابلی ادامه داد: اکنون تمام آحاد مردم با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن نام سپاه پاسداران، پویش "ما یک سپاهی هستیم" را برای پشتیبانی از این تشکیلات مقدس راه اندازی کرده و اعلام کرده اند که به برکت مجاهدت پاسداران امنیت و آسایش در کشور حاکم است.

وی یادآور شد: امروز مردم تفکر بسیجی دارند و واهمه دشمنان از سپاه و تفکر آن است، چون سپاه پاسداران، سپاهی قدرتمند، عزتمند و حافظ و مدافع جمهوری اسلامی است و دشمنان بدانند با این الفاظ نمی توانند از عزت و اقتدار و افتخار و فداکاری و ایثارگری این عزیزان در سپاه کم کنند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا