+ 0 -
ADA



فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد: اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه راهداری استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب در آستانه اربعین حسینی


فرماندار سرپل‌ذهاب از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه راهداری استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت نهضت خوبی در این حوزه برای سهولت در تردد زائرین عتبات عالیات در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فمانداری سرپل ذهاب، صدراله بابلی فرماندار شهرستان گفت: در آستانه اربعین حسینی به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب انقلاب بزرگی در راههای شریانی روستای و اصلی در منطقه انجام شده است.

وی اقدامات ارزشمند حوزه راهداری از برکات امام‌ حسین (ع) دانست و افزود: با نگاه ویژه استاندار و مدیرکل اداره راهداری استان کرمانشاه اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه راهداری کل استان اختصاص پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده ای نهضت خدمات رسانی در حوزه راهداری استان و شهرستان‌ مشاهده می کنیم و این‌ جای تقدیر دارد. 

ایشان در ادامه، تعریض دهنه پل های اصلی و فرعی،ایجاد روشنایی گردنه پاطاق و روستای حبیبوند،لکه گیری راههای اصلی و شریانی، رنگ آمیزی نیوجرسی و تابلوها،خط کشی جاده ها، تعویض و نصب علائم جاده ها و... از مهمترین اقدامات در حوزه راهداری شهرستان عنوان کرد که با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه مسافرین و زائرین عتبات عالیات در حال انجام است.

بابلی تأکید کرد: انتظار ما این‌است با توجه به اینکه سرپل‌ذهاب گذرگاه به کشور عراق و زائرین عتبات عالیات است لذا استاندار و مسئولین این حوزه توجه بیشتر به شهرستان کنند.

وی به ایمن سازی و استاندارد سازی جاده ها برای اطمینان خاطر به مسافرین و زائرین تأکید کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر پیشگیرانه و اندیشیده شده، در سال گذشته حوادث منجر به فوت در این مسیر نداشتیم.

فرماندار شهرستان گفت: آسفالت و آماده سازی رمپ ورودی مجتمع سرمست،که مسیر برگشت زائرین اربعین حسینی است از دیگر اقدامات ارزشمند راهداری شهرستان است که در حال انجام است.

وی اعلام‌ کرد: تا دو هفته آینده مسیر گذر زائرین و مسافرین به مرز خسروی و مشرف به عتبات عالیات آماده خواهد بود.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا