+ 0 -
ADA



فرماندار سرپلذهاب: مراکز واکسیناسیون در شهرستان جمع آوری شدند/ مردم برای تزریق واکسن به پایگاه های شهری و مراکز بهداشتی مراجعه کنند


فرماندار سرپلذهاب با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون در شهرستان جمع آوری شدند، گفت: مردم برای تزریق واکسن به پایگاه های شهری و مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

نورالدین فرزادی پورفرماندار شهرستان سرپل ذهاب  اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون ما جمع آوری شدند و در حال حاضر واکسیناسیون در پایگاه های شهری و مراکز بهداشتی در سطح روستاها در حال انجام است.

وی افزود: همشهریان با توجه به اینکه تحت پوشش کدام پایگاه و مرکز هستند برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند .

وی عنوان کرد: واکسیناسیون 5تا12سال ها شروع شده وبنابراین از همه همشهریان محترم خواهش می کنیم که فرزندان خود را برای انجام واکسیناسیون به پایگاه ها و مراکز ببرند تا حتما واکسیناسیون شوند.

فرماندار شهرستان تصریح کرد:در حال حاضر واکسیناسیون نوبت سوم در سطح قابل قبولی نیست بنابراین از همه همشهریان خواهش می کنم در اسرع وقت نسبت به انجام واکسیناسیون نوبت سوم اقدام کنند چرا که ایمنی ناشی از واکسن پس از یک دوره و باگذشت زمان کاهش پیدا می کند ونیاز است دوز یادآور ودوز سوم برای شارژ ایمنی مجدد انجام شود.

فرزادی پور گفت:بنابراین با توجه به اینکه اخباری مبنی بر پیش رو داشتن موج های بعدی کرونا در دست است وسویه های جدیدی که طبق اخبار ممکنه شیوع پیدا کند و با توجه به اینکه کرونا هنوز تمام نشده حتما نیاز هست که مادر برابر این ویروس و بیماری واین ویروس های تغییر یافته خودمان را ایمن کنیم  وبا واکسیناسیون درمقابل این بیماری  ایمن و سالم بمانیم .

ایشان گفت: مجددا تاکید می کنم که ان چیزی که بسیار اهمیت دارد مخصوصا با توجه به بازگشایی مدارس وارتباط فرزندان شما باهم حتما در اسرع وقت ظرف همین هفته و هفته آینده فرزندان خود رو برای انجام واکسیناسیون به پایگاه ها و مراکز  ببرید.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا