+ 0 -
ADA



فرماندار سرپلذهاب: شعار سال نشان دهنده اهمیت اقتصاد و معیشت مردم است / استفاده از علوم دانش بنیان در تولید باعث افزایش سطح کیفی تولیدات می شود


فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : استفاده از علوم دانش بنیان در تولید باعث افزایش سطح کیفی تولیدات و تامین نظر مصرف کنندگان می شود.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو باخبرنگار ما ضمن تبریک سال نو اظهارداشت : بیشترین سختی و مشکلی که مردم در سال گذشته با آن روبرو بودند بحث اقتصاد و معیشت بوده است و این موضوع در سالهای اخیر مورد تأکید رهبر انقلاب بوده و در نامگذاری شعار سال همواره از بحث تولید که عامل پیشرفت و موفقیت کشور خصوصا در بخش اقتصاد کشور است استفاده کرده اند.

وی افزود : رهبر انقلاب امسال را نیز همچون سالهای اخیر به تولید تاکید کرده و سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نامگذاری کردند.

ایشان با تأکید بر نقش تولید در خنثی سازی تحریم ادامه داد :  نگاه رهبر انقلاب به اقتصاد درون زا می باشد و لذا ما باید به تولیدات داخلی اهمیت داده و با رونق تولید ملی و حمایت از آن بتوانیم در برابر تهاجمات خارجی در بخش اقتصادی مصون بمانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان کرد : نامگذاری امسال و تاکید بر تولید دانش بنیان بخاطر بالابردن سطح کیفی کالاهای داخلی است تا بتواند با افزایش کیفیت هم با نمونه های خارجی رقابت کرده و هم بتواند نظر مصرف کننده را تامین و نیاز داخل را مرتفع نماید .

فرزادی پور خاطرنشان کرد : تولید دانش بنیان باعث افزایش کیفیت شده و نظر مصرف کننده را تامین می کند و با تامین نظر مردم قطعا مصرف کالا در کشور بیشتر شده و افزایش مصرف باعث رونق تولید شده و رونق تولید هم باعث اشتغالزایی بیشتر خواهد شد .

فرماندار شهرستان تصریح کرد : اشتغالزایی هرچقدر در داخل کشور بیشتر شود اقتصاد و معیشت مردم بهتر خواهد شد و رفاه مردم هم بسیار بهتر می شود لذا تأکید رهبر انقلاب به تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نشان دهنده اهمیت رفاه و معیشت مردم برای رهبری می باشد که در سالهای اخیر همواره بحث تولید را مورد تأکید قرار داده اند.

وی افزود : شهرستان سرپل ذهاب برای سال جدید اهتمام جدی برای تحقق شعار سال و تاکیدات ریاست جمهوری خواهد داشت و در بخشهای مختلف با برنامه ریزی مناسب به دنبال رونق تولید و اشتغال خواهد بود .

فرزادی پور در پایان افزود : راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد ، تقویت واحد‌های تولیدی نیمه کاره، استفاده از تمام پتانسیلها و ظرفیت‌های تولیدی شهرستان و حمایت از طرحهای تولیدی از برنامه های شهرستان برای رونق تولید و اشتغال می باشد .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا