نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



فرماندار سرپلذهاب خبر داد: تخصیص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه های روستایی در شهرستان


فرماندار سرپلذهاب از تخصیص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه های روستایی در شهرستان خبر داد.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه بازدید از عملیات اجرای روکش آسفالت مسیر پادگان ابوذر به روستای تنگ اسماعیل در بخش قلعه شاهین،گفت: با توجه به اینکه شهرستان سرپل ذهاب در مجموع ۱۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت  دارد و ۴۶۰ کیلومتر راه اصلی‌ روستایی و راه فرعی دارد و یک بخش از این راه آسفالت و بخش باقیمانده هم که تعدادی از راه‌های روستایی زیر سازی انجام شده و در دستور کار آسفالت قرار گرفته است.

وی گفت: دراین راستا به شهرستان سرپلذهاب ۴۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادند و  بخش عمده راه ها روکش آسفالت و تعدادی هم از راه روستایی به شکل آنتنی آسفالت و بهسازی می‌شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر تلاش ها و پیگیری های استاندار کرمانشاه،  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تلاش و جدیت مشکلات و گرفتاری‌های منطقه را تشخیص دادند و امروز در بخش قلعه شاهین عملیات روکش آسفالت شروع شده و همچنین یک بخش از بخش دشت ذهاب و بخشی از پشت تنگ در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: حق و مطالبه مردم خیلی بیشتر است ولی توانمندی و اعتباری که تخصیص پیدا کرده باز نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر شده و امیدوارم این بخش از اقدامات مورد رضایت و قبول مردم قرار بگیرد و بتوانیم در آینده در ادامه اجرای این پروژه اعتبارات تکمیلی را بگیریم و مطالبات بعدی مردم را پاسخگو باشیم.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا