+ 0 -
ADA



فرماندار: بیش از ۱۵۳ هزار دُز واکسن در سرپل‌ذهاب تزریق شده است


فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۵۳ هزار و ۶۴۰ دُز واکسن در این شهرستان از زمان شروع واکسیناسیون جمعیت هدف تاکنون طی سه مرحله برای اقشار مختلف مردم تزریق شده است.

نورالدین فرزادی‌پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: از مجموع واکسن‌های تزریق شده، ۶۹ هزار و ۸۹۸ دُز مربوط به نوبت اول، ۶۰ هزار و ۳۶۶ دُز در نوبت دوم و ۲۳هزار و ۳۷۶ دُز در نوبت سوم است.

وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر ابتلای به کرونا از لحاظ رنگ‌بندی در وضعیت قرمز است که ۹۶ درصد جمعیت این شهرستان نوبت اول و ۸۵ درصد نیز نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: تمام مدارس این شهرستان با توجه به قرمز بودن وضعیت تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی به دانش آموزان ارایه می شود.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا مهمترین عامل در پیشگیری از مرگ و میر کرونایی و ریشه کنی ویروس است و از این رو پروتکل های بهداشتی به عنوان یک اصل مهم و اساسی باید رعایت شود و همچنین مردم تزریق واکسن را جدی بگیرند.

فرزادی پور ادامه داد: افراد با داشتن هرگونه علایم بیماری سرما خوردگی و یا تنفسی حتما خود را در منزل قرنطینه کرده و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

وی از مردم خواست به منظور همکاری با کادر درمان و جهت حفظ سلامت خود از حضور در اجتماعات و ارتباط با سایر افراد و شرکت در مراسمات ختم و عروسی خودداری کنند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا