نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



صورت گرفت: بازدید فرماندار سرپلذهاب از پروژه های عمرانی در روستای رشید عباس بخش مرکزی این شهرستان


فرماندار ، معاون عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و رییس بنیاد مسکن شهرستان سرپلذهاب از پروژه های عمرانی در روستای رشید عباس بخش مرکزی این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

فرماندار سرپلذهاب نورالدین فرزادی پور در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز فرصت پیش آمد بازدیدی از روستای رشید عباس در بخش مرکزی این شهرستان داشته باشیم از محل اعتبارات بند الف بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ۱۵۰۰ متر زیر اساس در این روستا هزینه میشود و خوشبختانه فعالیت‌ها در روستاهای بخش مرکزی در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت بهتری را بخشیدیم .

وی افزود: بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار در روستاهای مختلف صرف هزینه بهسازی سطح روستا جدول گذاری و هدایت آب های سطحی میشود و اعتباراتی هم در خصوص روستاهای امامیه،گاوچالی و بابا اسکندر به عنوان اعتبارات محل بند(ز) بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که در دست اجرا است و امید است با حمایت‌های دولت بتوانیم خدمات در خور شایسته و حق مردم اجرایی کنیم و موجب ماندگاری بیشتر روستاییان در روستاها باشیم.

وی هدف از این عملیات اجرایی،محرومیت زدایی، بهسازی بافت روستایی، رونق و زیباسازی، توسعه و عمران، افزایس راندمان کار روستائیان بهبود معیشت و رفاه سطح زندگی در روستاها عنوان کرد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا