+ 0 -
ADA



صورت گرفت: بازدید شبانه امام جمعه ، فرماندار سرپل‌ذهاب از موکبهای خدمت شهرستان


حجه الاسلام والمسلمین فاطمی نسب ، صدراله بابلی فرماندار و سایر مدیران سرپل‌ذهاب در بازدیدی شبانه از موکبهای خدمت رسان مستقر در سطح شهرستان، در جریان نحوه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ، امام جمعه شهرستان سرپلذهاب حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی شایسته شهرستان از زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت : مسئولین و مردم شهرستان تمام توان خودرا برای استقبال و میزبانی از زوار به کار گرفته اند که شایسته تقدیر است و لازم است که دراین راه توجه ویژه تری صورت گیرد .

وی افزود: امسال نیز توفیق خدمت به زائرین عتبات عالیات نصیب مردم این شهرستان شده و با تمام توان و امکانات درصدد خدمت گزاری هستیم.

ایشان تاکید کرد: مشکلات و کم و کاستی که در موکب ها وجود دارد مسئولین تلاش گر شهرستان در اسرع وقت برطرف کنند و امکانات لازم در اختیار موکب داران قرار دهند.

وی از خدمات دهی موکبین ابراز رضایت کرد و گفت: مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان در خدمت زائرین کربلای معلی هستند و با تمام توان شبانه روز همراه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)خواهند بود.  

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا