نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

فرماندار سرپل‌ذهاب:

روز جهانی قدس روز خروش ملت‌های آگاه و مسلمان علیه ظلم است


فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: روز جهانی قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران عالم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب؛ نورالدین فرزادی‌پور» روز جمعه با گرامیداشت روز جهانی قدس  افزود: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) نخستین قبله مسلمانان نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد.

 وی اظهار داشت: روز جهانی قدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت مردم فلسطین مبدل شد که جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی نا گسستنی دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: اینک در روز جهانی قدس عدالت خواهان دنیا در معرض انتخابی قرار گرفته اند از یک طرف تهدید جدی ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و از طرفی ضرورت پاسخ به ندای تظلم خواهی مظلومانی از جور ظلم که چشم به راه حمایت های سالیان متمادی هستند.

فرزادی پور ادامه داد: ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار سرپل ذهاب به خصوص فعالان عرصه رسانه دعوت می‌کنم تا با حضوری گسترده در فضای مجازی روز جهانی قدس را ارج بگذارند.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام می نمایند.

او گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری امروز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه به علت شرایط کرونایی برگزار نخواهد شد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا