نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت :

دیدار فرماندار و مسئولین ‌ادارات ،بسیجیان ،طلاب و کارکنان سپاه سرپلذهاب باامام جمعه شهرستان


فرماندارو مسئولین ‌ادارات ،بسیجیان ،طلاب و کارکنان سپاه در اولین روز از دهه مبارک فجر به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام(ره) و شهدا و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب ؛ امام جمعه شهرستان سرپلذهاب حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این‌مراسم‌ گفت:از همان ابتدای انقلاب، جنگ افرزوی و دشمنی دشمنان برای انقلاب شروع شد و شهدا‌ جان خود را در راه تثبیت انقلاب گذاشتند و دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

وی با بیان اینکه این پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است که رژیم ستمشاهی را ساقط می کنند،گفت: مهمترین ابزار مردم آرمان های انقلاب است، اگر ملتی از آرمان های انقلاب فاصله بگیرد رو به نابودی می رود. وی تصریح کرد: این انقلاب با ریختن خون پاک شهدا و پیروی از ولایت و انقلاب پیچ خم های زیادی پشت سر گذاشته است که وصل به انقلاب امام زمان(عج )خواهد شد.

 

فاطمی نسب گفت: مسئولیت در حکومت اسلامی یعنی انسان شرایطی برای پذیرفته است برای خدمت کردن به امت و لذا رمز پیروزی پایبندی مردم و مسئولین به آرمان های انقلاب و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه است و همین باعث شد در هشت سال به پیروزی دست پیدا کنیم .

 

وی ادامه داد: عدم اعتقاد و اعتماد بعضی از مسئولین به آرمان های انقلاب اگر عمومیت پیدا کند و همچین نگرشی داشته باشند بزرگترین لطمه به انقلاب خواهد زد لذا باید هوشیار باشیم.

 

وی گفت: این انقلاب یک انقلاب اسلامی است و تا زمانی با قدرت کار کنیم تعهد به انقلاب و نظام داریم سربلند هستیم.

 

فرماندار سرپلذهاب نورالدین فرزادی پور در ابتدای این مراسم اظهار داشت: دهه مبارکه فجر یادآور فرصت تجدید عهد و میثاق با آرمان های انقلاب است، تا هر ساله بااین فرصت بتوانیم علت استمرار انقلاب را بشناسیم و به آن معطوف داشته باشیم.

 

وی به سه عامل موفقیت و استوار بودن انقلاب اشاره کرد و گفت: ادامه دهنده راه و مکتب امام حسین(ع )باشیم و در مقابل هر رژیم و ظلمی ایستادگی کنیم، درس دیگر انقلاب پیروی از ولایت است و درس سوم پشتوانه و حمایت مردم، باعث عظمت و شکوه رخداد انقلاب اسلامی حادث شده است که امروزه ما این سرمایه بزرگ در اختیار داریم و به عنوان حاکمیت در اختیار ملت مسلمانان است که یکی از مکتب اثرگذار دنیا است و وظیفه سنگینی برای حفظ این عظمت بر دوش داریم.

 

وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصتی است که خود را ارزیابی کنیم که در این برهه از زمان تکلیف ما چه است و در چه برهه ی از تاریخ انقلاب هستیم لذا تکلیف ما از گذشته سنگین تر است زیرا که انقلاب به ثمرات نشسته و نه تنها برای کشور ما بلکه برای دنیا هم قابل لمس هست و ما باید حافظ این ثمرات باشیم.

 

 

نماینده عالی دولت در سرپلذهاب گفت: در جامعه کنونی دارای حکومت ریشه دار و پایه دار هستیم لذا باید به مطالبات مردم پاسخگو باشیم و رمز موفقیت این است که رضایت مردم در صحنه انقلاب را حفظ کنیم و در عمل نشان دهیم از برکات انقلاب حفظ حراست کنیم و مردم را مطلع کنیم و ادامه راه شهدا و قدردان خون ریخته آنان برای انقلاب باشیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: خطاب به مسئولین میگویم که شبانه روز دغدغه مند مردم باشیم با جدیت در صحنه حضور داشته باشیم و آبرومندانه از خون شهدا پاسداری کنیم و این با تلاش و خدمت محقق میشود.

 

وی وحدت و همدلی و انسجام را عامل استمرار و استواری انقلاب عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم با وحدت، راه دشمن‌را ببندیم و نگذاریم بین انقلاب و نظام و مردم فاصله افکنده شود



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا